I'm so funny. Also, a bitch. But funny :)

Ja sam alergična na bulšit. Krene to tako da me zaškaklja u ušima, zasuze mi oči, zasvrbi nos. Pa nakon nekog vremena pomislim kako ću se osipati ako ne reagiram. Za divno čudo, nemam toliko problem s bulšitom kao takvim. Mislim nemam... Imam, ali više od samog bulšita mi smeta način na koji ga serviraju. Stvar je to ega. Ajde što pričaš sranja, ali to da misliš da ja ta sranja pušim? Nedopustivo!
Imala sam nekako produktivan dan na poslu. Desi se ponekad. Uspjela sam barem na pola uvrijediti... pa bar pola zbornice. Ali tko im kriv, kad pričaju sranja. Recimo, pojavljuje se jedan lik sav ponosan sa svojom staklenom bocom vodurine. Energizirajuće, ni manje ni više. Hoda on tako, samo što ne sjaji od ponosa k'o Edward Cullen na suncu, jedva čeka da ga netko valjda pita što to nosi. Rekoh, Ja te energizirajuće vode zovem rakija. 'Oće se neko energizirat sa mnom? Kolegica prihvati šalu, pa dobaci da imamo vodu od šljive i od višnje. Odlično, rekoh, mi energije možemo i birati. Pokupi se nekako tip pokunjeno. Nismo mi taj nivo, jebiga, šta ćeš. I da, zbornice su uvijek pune alkohola.
Skuhala sam kavu pod pauzom, ionako nitko živ ne dolazi na informacije. Oni bi na informacije u lipnju negdje. Osjećam se sve više kao neki kamatar, a sve manje kao nastavnik. Još malo pa ću govoriti Pošaljite više sina u školu, jer ćemo vam noge polomiti. Ne bi ni to pomoglo. Mi znamo ljude koji znaju ljude. Koji znaju ljude. S kojima vaš sin ide na kavu. Nekad se stvarno pitam, što i ja ne dignem ruke od te tuđe djece, nego se još noćima vrtim po krevetu od nervoze.
Nego, vratimo se mi kavi. Oduševila sam D., odmah je viknuo: Skuhala si kavu! Pa ovo mi je bolje nego da sam boga vidio! Odgovorim, bez razmišljanja, Kava je bar stvarna. I onda primijetim kolegu iz vjeronauka meni iza leđa. I njegovu kiselu facu. Oh, well. Fuck it. Šta da se radi. Deal with it.

Primjedbe

  1. Dodji ti sutra na posao sa ukrasenom staklenom flasom, pa se sepuri pored njega.. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Carice! :D
    ko im je kriv kaj nemaju smisla za humor

    OdgovoriIzbriši
  3. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahaha :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Zakon! :D
    I sviđa mi se ovaj jesenji izgled bloga! :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi