Bullshit woman

Ima onaj neki film u kojem glavni lik donese odluku da na sve odgovara s "da". Ja sam više "ne" tip, ali ima nešto privlačno u ideji da se izložiš na način na koji to do sada nisi činio. Pa mi nekako palo na pamet da, umjesto da kao do sada prešućujem 90% onoga što mislim, jednostavno izlanem, kud puklo da puklo. To što se ljudi ne znaju nosit ni s ovih 10 posto,
nije moj problem. Vjerujem da će biti oslobađajuće hodati okolo i nazivati svaki bulšit bulšitom.
Ne volim Azru. Svo to štulićevsko izdrkavanje mi nije simpatično. Posebno me iritira filozofiranje o umjetničkim dosezima njegove poezije. 
Umjetnički. Dosezi. Štulićeve. Poezije. Oh, the horror! Horror, I tell you!
Imam toliko posla da mi je sve zanimljivije od toga. Mogla bih izribati zahod. Četkicom za zube. Ili bih mogla tražiti pizdarije po ebayu i razmišljati kako bih, da imam brdo para, svima kupovala čudne stvari i poklanjala ih, a onda ih pitala: Zašto ne nosiš one cipele/majicu/dildo privjesak za ključeve?
To je ujedno i odgovor na pitanje zašto ljudi poput mene nemaju brdo para.

Primjedbe

  1. Exhale bullshit, inhale good shit! :D
    Ja nekad i neću reći sve što mislim, ali jednostavno previše pričam pa sve kažem. :D
    Ju Azra, ne to...pu pu! Štulić je sad dosadan kao proliv, a njegov glas drhtavi, bljak! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh kakav potpis na Azru! I još samo fale studenti s gitarom na plaži koji sviraju Balkane moj da dojam bude potpun.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ovo :)
      ima nas dosta koji ne digamo Štulića. ni Azru. ni podrav Azri. ni revival. ni išta išta ni intrervjue s njim ni knjige. ni.šta.što je najbolje, on sam o tome ni ne priča. nama trebaju heroji, pa ih nađemo i kujemo u nebo

      Izbriši
    2. Kako dosadna muzika... :/ Te i ne berem u čemu je fora.

      Izbriši
  3. Sve reci jasno i glasno pa sta bude bude.Ja organski ne podnosim ta muzicka nabrajanja no no.Ak me se zelis rijesit to mi pusti i "I'm gonne in blink"

    OdgovoriIzbriši
  4. Jao :D Imam dildo privjesak za ključeve, drveni. Drveni falus za ključeve. Što je najgore, poklonio mi dečko :D Neko vrijeme sam ga nosila, na ključevima, jel', ali onda su mi ključevi ispali iz torbe nasred prepune trgovine u Intersparu ili negdje, i biiiiiiiiiiilo je poprilično humiliating :D

    OdgovoriIzbriši
  5. I da, nikad nisam slušala Azru i ne volim ju - I hear ya! No more bullshit!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi