Assholezoned

Ako me nešto u sekundi može iznervirati... Ok, uz još milijun stvari koje me iznerviraju u sekundi, to je pojam friendzone, vjerojatno najiritantnija riječ bez apsolutno ikakvog legitimnog značenja.
S jedne strane, tu su tipovi koji masovno brane pojam, s druge strane tu su bijesne feministkinje koje to odmah vole nazivati mržnjom prema ženama.
Za početak, sam pojam označava situaciju u kojoj osoba A želi biti prijatelj i samo prijatelj s osobom B. U praksi, njime se mahom označava situacija u kojoj nice guy smatra da je nepravedno zakinut za seks, dok je njegova prijateljica u vezi s nekim šupkom. Nisam još čula da netko ženama kaže da su stavljene u friendzonu. Možda zato što muškarci sve s čim se žele družiti mogu i pojebati. U teoriji. U praksi, to baš i nije tako. Ali daleko manje žena hoda okolo pizdeći radi toga što nekim likovima mogu biti samo prijateljice.
Jer šta? Vi ste predobri da dobijete košaricu? Božji ste dar ženama? Niste šupci kao ostali muškarci?
Nešto ne valja s teorijom da su nice guys uvijek single, dok šupci imaju djevojke. Ako si nice jer očekuješ seks, poprilično sam sigurna da si šupak. Pa zašto si onda single? Kažu mi da nije problem u tome što ih prijateljice stave u friendzonu, već u tome što nisu ni dobili priliku. Ono što meni nije jasno je: zašto i bi? U životu za mnogo stvari nikad nećete dobiti priliku, niti vam itko išta duguje. Očekivati seks samo zato što ste dobar prijatelj pokazuje, da niste dobar prijatelj i da serete po prijateljstvu koje vam je dano.
Žensko sam i ne zanimaju me loši dečki, ne želim da me netko vara, mlati ili ponižava. Ali da se ševim sa svakim tipom koji je ljubazan prema meni, pogodite što bih radila cijeli dan?

Prijateljica vam se žali na svog dečka koji je šupak? Dosta vam je toga, jer vi ste tu, zainteresirani, ali ne dobivate priliku? S vama ne bi imala takvih problema? Pa, moguće da ne bi. Imala bi neke sasvim druge. Jer svi smo mi i nice i šupci, samo na različite načine i u različitim omjerima.

Bottom line is, svatko ima pravo odabrati s kim hoće seks, vezu, prijateljstvo. Bio taj odabrani gluplji i ružniji ili šarmantniji i zgodniji od vas. I ako netko voli šupke, ima pravo biti s jednim. Ili dva. Ili tri, što se mene tiče. I ima pravo na prijatelje i prijateljice koji će slušati kad se žali na šupke, jer tome služe prijatelji. I kao što mi ne može svatko biti prijatelj, ne može mi svatko biti ni ljubavnik. Ni frizer, kad smo već kod toga.
I nisam zbog toga kuja. Niti su oni koje odaberem šupci.

Primjedbe

  1. Predivno sročeno, u potpunosti se slažem :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ako si ti kuja i ja sam! Slazem se u potpunosti sa ovim sto si napisala.. :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi