10 najiritantnijih stvari na dating site-ovima

Ljudi koji ne popune profile, ne stave sliku, i samo napišu Pitaj što te zanima! Err, ništa. Zašto bi me zanimalo išta o Username2000? Ne znam na šta ličiš, ne znam koliko si visok, ne znam vjeruješ li u boga ni živiš li s majkom, fali li ti noga ili oko, što misliš o kontracepciji i gay vezama, slušaš li Mladena Burnaća ili Tinu i Nikšu... Zašto pobogu da te pitam išta kad mogu to vrijeme iskoristiti za razgovor s ljudima koji su uložili minimum vremena da sažeto predstave sebe i stvore barem nekakav dojam o sebi?
Ljudi koji sve doživljavaju kao osobnu uvredu. Zašto ne želiš ljude starije od 35 i mlađe od 30? Zato jer štatebolikurac. Zašto ovdje tražiš samo prijatelje? Zato jer neprijatelje nalazim na dnevno.hr. Zašto si negativno nastrojena prema spiritualnim ljudima? Nisi budist, samo se preseravaš, odjebi. Zašto si mi gledala profil? Masturbiram na tvoje fantastične fotografije.
Muškarci koji su javno patetični, čije rane nisu zacijelile, i koji mrze žene jer sve ste vi iste. Ne znam zašto ti uopće šaljem poruku. Ni ja. Sasvim je jasno da na nju nećeš odgovoriti. Kako da se suzdržim? Nikad mi nitko ne odgovara na poruke. Poor baby. Bivša me isto ignorirala. Pitam se zašto.
Žene koje su željne pažnje, ali kad je dobiju ne znaju što bi s njom, pa naprave umjetnost od odbijanja muškaraca. Koji onda kukaju primjerice meni.
Žene koje mrze muškarce jer svi su isti, ne znaju kako se tretira dama ni da su dužni sve plaćati. Koje misle da je giving man onaj koji plaća, caring man onaj koji plaća, romantic man onaj koji plaća i lovable man onaj koji plaća. I radi što mu se kaže.
Muškarci koji mrze žene. Misle da bi svaka trebala biti zahvalna što ju je pogledao, misli da mu svaka duguje blowjob samo zato jer joj je otvorio vrata, i najbitnije od svega, uvjeren je da je nice guy i da žene izlaze samo sa šupcima.
pročitajte OVO
Osobe oba spola koje uploadaju slike vlastitih genitalija.
Dragi, easy-going, laid-back, bogobojazni ljudi koji traže jednake sebi: one koji ne žele seks prije braka, misle da je kontracepcija zlo, homoseksualnost grijeh, da je ženi mjesto u kuhinji i to obrijanih nogu, da je youtube vražje oruđe i da ću gorjeti u paklu.
Svi koji mi pošalju poruku koja se sastoji od citata s mog profila i fraze: Care to elaborate?
Ljudi koji se srame što imaju profil na dating site-u, i cijeli profil je ogromna isprika za to što su tamo, za to što imaju nisko samopouzdanje, za to što postoje. Pa postanu agresivni jer ti nemaš problem s tim, ni sa site-om, a bome ni sa sobom.

Primjedbe

  1. Nemam profil na online dating sajtu, al imam na penpals sajtu i moram ti reći da se većina ovih stvari odnosi i na takve stranice :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Mogla bih samo na ovaj post da dopisem +1
    Svojevremeno sam imala profil na jednom od tih popularnih sajtova, i na kraju sam ga pobrisala. Hvala im samo sto su redovno dizali moj inace prenizak pritisak.
    Mogla bih esej na tu temu napisati, ali suzdrzacu se. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zato jer neprijatelje nalazim na dnevno.hr - tu sam malo zasuzila :D Ostatak ne bih pretjerano komentirala, sve si pin pointala... Veeeliki problemi sa samopouzdanjem umotani u celofan prepotencije s mašnicom od ženomrštva.

    OdgovoriIzbriši
  4. ja sada zelčim da se uclanim na tako neki site :D

    OdgovoriIzbriši
  5. hahaha odlično sročeno my dear Watson :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi