"What's in my bag" tag

Nakon što sam malo trolala Isidoru...
I nakon što me Misty potjerala...
Odlučila sam se prihvatiti ozbiljnog posla. Misty je napravila ovaj tag OVDJE, pa evo da ga i ja odradim... Jedno sam shvatila naslikavajući sadržaj svoje torbe- ja sam jedna jebeno dosadna osoba.

Neću vam slikati torbu, jer ih mijenjam na dnevnoj bazi, ali sadržaj se rijetko mijenja, obično ga samo preselim iz torbe u torbu.

A u mojoj torbi nalaze se...

ogledalce
novčanik

krema za ruke i balzam za usne
ključevi škole i papirnate maramice
pernica s pripadajućim olovkama i blokićima
kišobran
ebook reader ♥
slušalice i Branko
moje dioptrijske i barem jedne sunčane naočale
ključevi stana
rašpica za nokte i neki ruž ili sjajilo
rokovnik
Meh... Moram si nabavit bolje stvari, ne nužno za nosanje, ali barem za ove tagove...

Primjedbe

  1. Vrlo su nam slicni sadrzaji torbe. Osim sto ja nemam ebook reader i zbog toga tugujem :(( A sta je Branko? Jel on sluzi za nesto ili je prosto smao plasticno slon koji se zove Branko? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Branko je vrh, totalno vlada torbom! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Haahahahah! Pozdravio te John i njegova kobasica sa slagom! :D
    Svidja mi se Branko! ^_^ I imas lep novcanik i kisobran i privezak za kljuceve i sve ti je lepo! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma ovo ti je taman sve sto ti treba :) Mojoj torbi jedino fali ebook reader al doc ce valjda i to na red

    OdgovoriIzbriši
  5. Brankec dominira,svidja mi se pernica i rokovnik...heh ebook reader da ne spominje.to mi je tiha patnja

    OdgovoriIzbriši
  6. Od svega mi je najbolji komentar na kraju :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Branko je zakon! :D
    Ja nosim malog Miniona, koje su dijelili u happy mealu preko ljeta, uvijek sa sobom u torbi, razveseli me čim ga vidim pa valjda zato :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Vjerojatno sam već napomenula da imam istu ovakvu mljeko pernicu :D (za koju me svi pitaju dal im dam da malo pogledaju, ili tipa: e, daš mljeka? )

    ebook reader <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Baš su ti fora stvari u torbi, ja se trudim smanjiti što vuknjarim u mojoj al se nekak uvijek sve nađe nazad unutra xD

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi