Šupkopopis

Šupak si ako stojiš iza leđa nekome tko sjedi i pričaš nekulturno s nekim trećim/ gledaš u dekolte osobi koja sjedi/ obraćaš se s visoka osobi koja sjedi/ čitaš osobi koja sjedi preko ramena. 
Šupak si ako drmaš nogama i udaraš na taj način osobu ispred ili do sebe, ili treseš stol. Šupak si i ako si polumrtav, usporen kao da nemaš kap krvi u sebi, vučeš se i drugi su prisiljeni gubiti vrijeme zato jer ti ne želiš mrdnuti guzicu. Da se utapaju živčanjak i flegma, i moram birati kojeg da spasim, otišla bih napraviti si sendvič.
Šupak si ako se ne pereš samo zato jer si lijena guzica. Osim što imaš major issues, maltretiraš druge ljude svojim smradovima. Šupak si ako pretjerano pipaš hranu u dućanu i tako sve obilježiš. Posebno si velik šupak ako uništavaš tu hranu za druge ljude. Sigurna sam da postoji posebno mjesto u paklu za ljude koji guraju svoje prljave nokte u tikvice.
Shodno tome, šupak si i ako kuckaš po lubenicama, dinjama, paprikama ili zelju. Ne seri, ne znaš procijeniti voće/ povrće prema zvuku. Prestani izigravati šaptača kelju. Šupak si i ako kušaš vino poput profesionalnog kušača. Profesionalni kušači su isto šupci. Kušač vina, my ass.
Šupak si i ako padaš na fancy pizdarije, restorane u kojima tri dekorirana zrna riže na listu salate platiš kao tjedni budžet za hranu četveročlane obitelji. I ako misliš da je kava bolja u onom kafiću u kojem je plaćaš duplo više.
A šupak si i ako si ukrao Dajdžin pribor za gljive.
Toliko od mene za danas. Slobodno nastavite niz...

Primjedbe

  1. "restorane u kojima tri dekorirana zrna riže na listu salate platiš kao tjedni budžet za hranu četveročlane obitelji" hahahahah, baš tako! mrzim ta snobovska preseravanja .

    OdgovoriIzbriši
  2. šupak si ako na semaforu sporo skrećeš jer imaš do poda spuštena bijesna kola pa ja radi tebe moram još jednom pričekat na zeleno, a isto si tako šupak jer ne daješ jebeni žmigavac a skrećeš. šupčino

    OdgovoriIzbriši
  3. supak si ako ne depiliras muda...
    majke mi

    OdgovoriIzbriši
  4. bahahahaha šta mu je netko ukrao pribor za gljive? lol :D Sad sam ja šupak jer se smijem ali si ne mogu pomoći :D

    OdgovoriIzbriši
  5. kako se kaže ženski šupak? znam ja jednog/jednu, ako budeš imala kakve godišnje nominacije za uberšupak ili slično

    OdgovoriIzbriši
  6. Oooh tri zrna rize :') Oooh sve :)
    ...supak je onaj koji se isprdi u liftu, supak je onaj ko deli promo materijal a dva put zvoni da mislis da je postar, supak je komsinica koja nosi klompe i drnda po podu njima ceo dan iako zna da neko ispod nje zivi, supak je onaj koji kuka kako nema para a zapravo samo ima manje nego nekad, supak je onaj ko se najede belog luka pa ti dahce za vratom u busu iako ima mesta da smrdi negde drugo, supci su prodavci koji vire u novcanik da vide imas li sitno kad kazes da nemas, a supci su odmah zatim kad im istreses sitno a njih mrzi da broje pa kolutaju ocima...i tako, da ne bude komentar duzi od posta. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj to sa sitnišom mi se nedavno dogodilo. Došla sam na trafiku po kartu za bus i znam koliko je bilo novaca (bilo je nešto više od karte). Pitala sam žensku treba li joj sitniš (onako umiljato) i uzela je. Zvučala je kao da im uvijek treba kovanica. Mladost mi je prošla čekajući je da to prebroji, laprda usput kako sam je usosila jer će kolegica lajati na nju, dok se 13 puta javljala na telefon i u svemu tome izbrojala manje nego što me dođe karta pa mi kao učinila dobro i rekla neka samo idem. Kao u redu je :D. Rekoh, bome nije i da je bilo više a ne manje. Ja sam ta koja treba reći da je u redu 8-)

      Izbriši
  7. Ne osjećam se šupkom što kuckam po lubenicama i na taj način otkrijem onu koja najbolje vibrira i time je najslađa i ima najmanje šanse da bude tikva 8-)
    Mislim da je guranje noktiju u tikvice puno veći problem :Đ

    ...šupak si ako raskupusavaš upakirane stvari u dućanu
    ...šupak si ako ostavljaš smrznuti grašak među gaćama u dućanu
    ...šupak si ako kolicima porušiš stvari s police pa ignoriraš jer će neki rob ionako to doći pobrati za tobom
    ...šupak si kad si lakiraš nokte ili swatchaš, a onda ne kupiš lak za nokte
    ...šupak si ako otvaraš bočice/tube gelova za tuširanje/šampona/losiona/..., stisneš ambalažu i usereš sve pa zatvoriš da netko drugi dobije kinder surprise
    ...šupak si kad na blagajni onome ispred sebe ne dozvoliš ni da skupi stvari koje je kupio
    ...šupak si ako si prodavačica na kasi koja provlači idućeg kupca dok se prethodni nije pokupio i miješa im stvari
    ...a šupak si bome kad ti treba 150 godina da se makneš s kase i time smetaš onome iza da pobere svoje stvari jer ti moraš 148 godina pregledavati račun

    i tako dalje :D. Šupci u dućanima su nepresušan izvor.

    OdgovoriIzbriši
  8. Supak si i iako ides u nekom drustvu po ulici ali svi hodate u jednoj liniji tako da zauzmete celu sirinu trotoara pa da ljudi koji hodaju normalnom brzinom ne mogu da vas mimoidju!

    OdgovoriIzbriši
  9. Hahaha,ovi sto guraju nokte u tikvice su i meni najveci hit! :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Supak si kad otvoris Munchmallow, ukrades jedan pa ga vratis na policu
    Supak si kad pokusavas da prodjes kroz mene iako sam ti tri puta rekla da silazim na istoj stranici
    Supak si kad znas da ti smrde noge a ipak se izujes

    OdgovoriIzbriši
  11. Šupak si kad si muško, imaš veću plaću od mene i ne platiš piće.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi