Rvacka!

Jedan me dan nema na poslu, i odmah propustim show. Došao eto neki lik, umjetnik s vojnim činom, žaliti se na jednog mog učenika i prijetiti kako će sve postreljati jer se derište vješa po njegovoj ogradi. Da vam odmah kažem, u pravu je čovjek. I da sam ja bila tamo, odmah bih mu rekla odakle da počne. Možda od nekog balavca koji mi je momentalno digao tlak, ili od onih koji to rade redovito, ili možda da krene od mene i skrati mi muke.
U pravu je čovjek skroz. Trebala bih svojim učenicima ugraditi GPS u dupad, pa da ne mogu samo tako okolo gaziti travu i vješati se po tuđim ogradama. Pretrčavati cestu, bacati papiriće pokraj kante za smeće i zvoniti ljudima koje ne znaju na portafon. Ako je kazna za vješanje po ogradi streljanje, ja predlažem da za zvonjenje bude barem nečastan otpust.
Vidim već tako bolji svijet. Prosvjetne radnike poput mene, tu besposlenu bagru, kako nakon tih par sati nerada u školi hoda okolo po gradu i korigira učenike kao Cesar Millan pse. Iz nekog grma podviknem: Psst! I učenik makne ruku sa zida. Da ih odgajamo kao pse, kad ih već krema rvackog društva kao pse želi smaknuti.

Primjedbe

  1. žao mi je.
    baš se vraćam s druženja di smo ustanovili da se po većini profesija pljuje. a pljuju oni koji, začudo, tako nečem ni prismrdili nisu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ahahah nije ti to losa ideja. GPS u svakog kad udju u pubertet pa do kraja tog uzasnog doba. Moj muz voli maloj deci tako da kaze pssst ko Cezar, na njima to jos i radi :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma, najlakše je srat po drugima. A ta ekipa šta sere, kako i Zuba gore kaže, najčešće nemaju pojma.

    OdgovoriIzbriši
  4. Bilo bi mi presmiješno da nije jadno!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi