O neidentificiranim svjetlecim objektima i letecim gospama

Ne znam za vas, ali da se ispred mene pojavi žena s djetetom i da to dijete progovori i predstavi se kao Isus, ja bih se usrala od straha. Gledala sam dovoljno horor filmova da znam da kad se nešto samopojavi, to znači sranje, a ako dolazi s djetetom, najebali smo svi. Dakle, da se ispred mene pojavi nešto takvo, ja bih prije nego bi bebisus stigao progovoriti, bila bar 100 metara dalje, trčeći kao nikad u životu, tako da se nogama udaram po dupetu.

Ali neki tamo hrabri ljudi, još dok su bili djeca, nisu se uplašili žene koja se samo tako pojavila. I nastavila pojavljivati. Nego su hrabro nastavili prenositi njezine poruke. Po porukama se odmah vidjelo da ih je izreklo sveto stvorenje. Jer su bile poruke o miru i ljubavi. Mislim, ako nije Yoko Ono, mora da je Gospa.
Nakon godina i godina od tog prvog ukazanja, NUO (neidentificirani ukazujući objekt) postao je NSO. Jer kako da se kvalitetnije pokaže i ljudima objavi, nego da počne svijetliti u mraku. I to zeleno. A nije semafor. I moram odmah reći vjernicima, ako me takvi uopće čitaju, da ja mislim da vas ta Gospa zajebava.
Ako svjetli zeleno, majke mi, Majka Božja je vrhunski trol. Pitam se što je sljedeći korak. Možda će početi lebdjeti iznad Roswella. Možda su sva čudna svjetla koja su ikad paranoici pripisali vanzemaljcima zapravo samo Gospe koje lete ka svojem idućem ukazanju.

Primjedbe

  1. Bogohuljenje! :D
    Sad kad sledeći post bude neki horor o tome kako te je posetila svetleća Gospa. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ako je to ona slika koju si neki dan objavila, i ako je to istina " I dont want to live on this planet anymore". xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. istina... nevjerojatno, ali istina...

      Izbriši
  3. odličan!
    super mi je kako ljude koji vide nevidljiva bića i razgovaraju s njima, obično liječe u posebnim mjestima, ali ako kažeš da je to netko poput Marije, onda sve može

    OdgovoriIzbriši
  4. Možda su sva čudna svjetla koja su ikad paranoici pripisali vanzemaljcima zapravo samo Gospe koje lete ka svojem idućem ukazanju.

    ja ću se upišat :D

    OdgovoriIzbriši
  5. bebisus, hahahah, moraš staviti trademark na taj izraz :)
    btw, meni se redovno ukazju sveti delfini...kupila naljepnice za zid u offertissimi koje u mraku svjetle zeleno, onako flourescentno, svetački baš kao i gospa...ali još nisam počela pričat s njima...

    OdgovoriIzbriši
  6. Hahah bebisus :D A ovo da ce letit iznad roswella - lol xD Najbolje, ako si čula, je da je nekima davala savjete kak da vode biznis i stala je na stranu ne znam više koga protiv nekog drugog :D Onak super xD Pravokršćanski :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi