Ne trebam ništa, samo se hvalim

Napunila ja 30. Nije loš filing. Približava mi se fizička dob mentalnoj. Tridesete su odlične godine. Nije da imam puno iskustva s njima, ali 30 je dovoljno mlado da me nitko do čijeg mi je mišljenja stalo ne smatra prestarom, a opet dovoljno staro da začepi usta ostalima. 30 kaže S ovom se nije za zajebavati. Fak jea.

Dobila svašta. Obitelj me zasula korisnim poklonima, sjeckalicama, mikserima i peglom. Neke poklone još čekam (tsk tsk tsk), a evo što sam divnoga dobila od drugih mi dragih ljudi...

Prva me iznenadila Misty sa svojim paketom (dobila sam i upute kojim redom što otvaram i za šta služe te stvarčice) i nacrtanom macom, koju ću za određen broj godina prodati kao originalnu žvrljotinu poznate umjetnice i zaraditi dovoljno para da kupim farmu i napunim je zamorcima  (očekujem puno od tebe, primi se posla). Njezin paket može dobiti i zaseban post koliko je toga žena natrpala unutra, od fabulous olovke kojom upisujem ocjene samo fabulous učenicima, preko mirišljavog školskog pribora i naušnica, do knjižice citata o mojim krasnim godinama...
Onda me N. iznenadila svojim poklonom koji mi je kupila u Portugalu, koliko kilometara dalje žena misli na mene.
Zajedno sa mojom Z. donijela mi je i tanjure koji su dovoljno slatki i bez da jedeš nešto slatko s njih.
I na kraju me Najdraži iznenadio (iznenadio je preslaba riječ) s najboljim, najgenijalnijim i uopće najpoklonom ikad.
my own ebook reader ♥
mislim da od sada i on spava s nama u krevetu...
Slabo pišem, sve rjeđe, moram se korigirati ASAP. Imam još dva posta na lageru, jedan koji čeka da u njega ubacim slike, jedan o životnim lekcijama (ne znam ni sama koji to po redu), a čekam i sunčano vrijeme da poslikam meni najmilije detalje u stanu, pa da i o tome napišem nešto, kad ste već u komentarima tražili detalje. Nadam se da ću već sutra izbaciti jedan od dva navedena. Ako se to ne desi, ubijte me u pojam komentarima. Pretty please.

Primjedbe

  1. Ah e book reader. Koliko ga zelim! Uzivaj u 30tim lepo su ti pocele :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hepi brzdejj!! Bice ovo dobra godina za Device..:)

    OdgovoriIzbriši
  3. sretan rođendan! Bila sam na odmoru i jedna od prvih stvari koje sam otvorila nakon što sam se dočepala komp-a je bio tvoj blog, daj nam sva tri posta odjednom!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sretan rođo, super su ti počele 30e i s pametnim mislima :D Ja bih trebala ići kao Benjamin Button da mi fizička dob i psihička dođu na istu razinu, al' dobro, ajd :D

    OdgovoriIzbriši
  5. book reader = savršen poklon :D
    sretno ti :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Sretan rođendan! :))
    I ja sam nedavno došla do te brojke. Cijelu godinu me lovila depra od tog broja koju su mi drugi nametnuli, a sad kad je došla imala sam izgovor da radim gluposti ovo ljeto. I osjećam se ok. Psihički sam ojačala da se ne dam više zajebavati, a usput nitko ne vjeruje ni da sam blizu toj brojci. Namjeravam bar idućih 5 godina imati 30.

    OdgovoriIzbriši
  7. Srećan rođendan i uživaj najjlepšim godinama koje ti slede! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. arh..ipak sam mislila da si paper person

    OdgovoriIzbriši
  9. Ooo pritisak xD Sad se zbilja moram potrudit tak da moš u ranu mirovinu :D hehe Drago mi je da ti se sviđaju stvarčice, zaslužila si jer si totalno fabulous :D ♥ 30-e su nove 20-e kažu, sad me pričekaj godinu dana pa ćemo zajedno rasti :D

    OdgovoriIzbriši
  10. I ja ću za koji dan trideset! Sritan ti rođić sa zakašnjenjem! ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Imam i ja istu ovakvu pernicu kao što si i ti dobila ( u obliku tetrapka) :D

    Sretan rođić! :*

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi