Love is too weak a word

Čudna smo mi ljudi bića. Prihvaćamo sjetu i strah, tugu i nemir, kao najbolje prijatelje. Pišemo, slikamo i skladamo o njima, kao da nam jedino oni formiraju život. Kao da vidimo neku uzvišenu ljepotu u tome kad si dolje. Kao da je biti sretan new age glupost koju promoviraju hipiji i knjige za samopomoć.
Shvatim tako, da bi bilo bolje da napišem tko me čini sretnom sad, umjesto da čekam taj mogući nesretan moment da izvrnem dušu i protresem je i s još više patetike nego je ima u ovoj rečenici, opišem kako se osjećam.
Nisam očekivala nešto, samo da možda potvrdim ono što sam si mjesecima ponavljala, Vani ima još normalnih muškaraca. A onda sam shvatila da je normalno precijenjeno. I da je bolje da nađem nekog tko je kompatibilan s mojim normalnim.
Rekao mi je da moja bitchiness nestaje u prve tri sekunde nakon što me netko upozna. Goddammit.
Šokirao me svojim izjavama o stvarima o kojima drugi ljudi šute. Ili se barem prave da su im namjere časne.
Ima najčudnije komplimente ikad. A nisam ni ja puno bolja.
Nervira ga što ne pjevam. Jebiga, ne možemo imati baš sve što poželimo.
Voli moje kuhanje i moje masaže.
 Ima poseban talent da vjerojatno i nehotice kaže pravu stvar koja mi raščisti misli, razuvjeri me i stavi mi stvari u perspektivu. Puno manje brinem otkad sam s njim.
Volim naše razgovore i samu činjenicu da mi može parirati u svakoj raspravi. I što mu ne trebam sve nacrtati. Ja to rijetko nađem...
Nekad se desi da se tako zaljubiš bez plana i namjere, da te iznenadi kad si već neke stvari prekrižio. Da shvatiš da su stvari koje tražiš, nekad točno ispred tvog nosa. I da te samo glupa navika da pogledom vrludaš okolo, sprječava da ih vidiš.
Nekad se desi da si dovoljno sretan da te osoba koju voliš voli natrag, nekim čudom desi se. I svaki je dan, bez obzira na to koliko bio grozan, i odvratan i fuj, dan kad si voljen i kad voliš. A htjeli mi to priznati ili ne, to je jedino što se na kraju dana računa.

Primjedbe

  1. Citam post i tek na pola primetim da se osmehujem. Bas me ozari cinjenica da je neko u zivotu nasao osobu koja joj je skroz kompatibilna. Divan post. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. O honey! Bas mi je drago zbog tebe :) sladak mi gif za masazu :p

    OdgovoriIzbriši
  3. Popravila si mi dan. I sretna sam zbog tebe. Ovo je bas jedan divan post. ^-^

    OdgovoriIzbriši
  4. tako bi život i trebao izgledati. i nikako drugačije

    OdgovoriIzbriši
  5. neka, tako to i treba biti... svatko zaslužuje nekog takvog :D

    OdgovoriIzbriši
  6. krasan :) drago mi je da si sretna.

    OdgovoriIzbriši
  7. Jao ovo mi je divno :D pomalo daje nadu da ima nade i za mene jednom ^_^

    OdgovoriIzbriši
  8. vidi, ne mogu odoljeti ovakvom komentaru: ohoho, neko nam se sav otopio i postao sladak i ljubak i dražestan (ti, op. a.)!!! to ti se zove karma, otplaćuješ nekaj grdo! ;) hihihi!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi