I tako... Što ima kod vas?

Na poslu mi je toliko hladno da su mi se počeli smrzavati unutarnji organi. To objašnjava moje ledeno srce.
Plaši me kad čujem tinejdžere u busu koji raspravljaju o Ruži Tomašić i pravaškom obrazu. Isti ti metalnim palicama mlate neistomišljenike po parkovima jer od silne priče o obrazu, pravdi, pravičnosti, pravaštvu i ispravnom, nisu naučili da imati kičmu znači nekad je i saviti.
Svaki tjedan vidim sve više ljudi koji kopaju po kontejnerima. Ili je stanje sve gore, ili živim na popularnom mjestu.
Bude mi svega dosta. Dođe mi da se stisnem uz najtoplijeg čovjeka kojeg znam i prespavam zimu. I sranja. Prvenstveno sranja.
I zimu.
A što ima kod vas?

Primjedbe

  1. Zimoće! :D
    A to za kontejnere, ovde kod mene ne da je prometno nego je otimačina, jedan lik je nabudžio neki produžetak na motor, instalirao zvučnike i skuplja karton. :D Znam uvek kad je tu jer muzika piči.

    OdgovoriIzbriši
  2. treba spavati zimski san... do nekog boljeg proljeća, do ljepših stvari ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. i meni je ladno... :/ u svakom smislu.

    OdgovoriIzbriši
  4. imamo malu mačkicu, kćer ju je dovela iz prihvatilišta. to bi otprilike bila najsvjetlija točka u zadnjih par dana. 15°, inače.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ucim i smrzavam se. I tako to. Ja cekam da prodje sutra. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. koliko se meni sranja nakupilo valjalo bi mi prespavati baš baš tri četvrt života....hmmmh i mislim se da bi i to bolje bilo! (živeo rad u Centru za soc.rad, pogled iz KUHINJE NA KONTEJNER plus lični i slični gadni problemi). Zato se stisnem uz dragog i čekam da prođe, čekam da prođe...

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi