Cemu služe muškarci

Čitamo dragi i ja, jučer- čini mi se, ovaj članak. Nije nam čak bilo ni smiješno. Pa iako se na prvu čini da smo kao društvo daleko odmakli od tih vremena, neke se stvari nikako ili sporo mijenjaju. Gomile časopisa i self-help knjiga za žene i dalje savjetuju žene kako se ponašati da bi se osvojilo to čudno biće zvano muškarac. Možda suptilnije, ali i dalje tvrde nemoj biti prepametna, nemoj biti jaka. 

Meni nekako ta ovisnost nikada nije išla. Ne volim ovisiti o drugim ljudima, ne volim glumatati da sam slaba tamo gdje nisam, štoviše, jedina gluma koja će mi se desiti je ona obratna, da sam jaka onda kad nisam. Pravim se glupa samo kad sam raspoložena za to, i uopće, muškarci koji se plaše jakih i pametnih žena me ne zanimaju. 

Da ste me kao djevojčicu pitali čemu služe muškarci, na vrhu liste našlo bi se: da zakopčaju ženi haljinu. Majke mi, dugo sam svrhu muškaraca povezivala s tim filmskim Možeš li mi, dragi, zakopčati haljinu i okretanjem leđa dlakavijoj polovici. Koliki pak točno moraš biti retard da se ne znaš sam zakopčati nije mi bilo jasno, pa sam nekako to povezala s otvaranjem vrata i pridržavanjem stolca. Stvar bontona, valjda, da žene muškarce traže da ih odjenu. Ne sjećam se kad sam shvatila da muškarcima skidanje ide bolje.

Inače, najlakše je kad obje ruke sudjeluju, ja obično potegnem desnom od dupeta prema gore, pa lijevom uhvatim odozgora. A nemam nešto duge ruke. Ne znam kako ove druge. Da im nema muškog, valjda bi okolo gole hodale.


Primjedbe

  1. Drugi pasus potpuno potpisujem :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Moram priznat da i ja na sličan način zakopčavam haljinu, samo ja sve radim desnom rukom, nekako mi lakše, lijevom samo pridržavam. ;) :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Carski post! I ja isto tako zakopcavam haljinu. Ponekad pitam muza da mi zakopca haljinu cisto da se osecam kao da sam u filmovima :D

    OdgovoriIzbriši
  4. E ja zato kupujem haljine koje imaju zip sa strane :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi