Biti nastavnik... u slikama

kad se pokušavaju izvući dok ih ispitujem i izmišljaju odgovor na licu mjesta...
kad mi objašnjavaju zašto kasne...

kad naprave glupost i misle da ja ne znam...
kad provokacijom i vrijeđanjem pokušavaju osvetiti lošu ocjenu ili neopravdan sat...
kad ih nadmudrim i sasječem njihove glupe planove u korijenu...
 
kad mi neki učenik kaže da je pročitao knjigu...
kad mi se učenik požali da je istjeran sa sata...
 
kad mi se učenik požali da je dobio negativnu ocjenu od nekog profesora...
 
"Profesorice, uzeo mi je olovku/gumicu/vestu"...
 
kad netko misli da je veći smartass od mene (ne moš bit više smart niti imat veći ass)...
 "Danas je lijep dan, razvedrite se!"
 
kad pitam učenika što mu je cilj u životu...
kad imamo večernju sjednicu...
 
kad mi učenik zaprijeti...
 
kad zvoni za početak sata...
 kad mi pošalju učenika da mu očitam bukvicu jer je bio zločest...
 
kad me pitaju kako je raditi u školi...

Primjedbe

  1. Baš volim čuti i drugu stranu.. stranu profesora :D
    Šogica predaje matišu u jednoj obrtničkoj školi i isto joj je ovako lijepo, divno i krasno, obožavam slušati njene dogodovštine :D

    OdgovoriIzbriši
  2. haha, krepat ću, nemoj misliti da je sa vlastitom djecom išta drugačije (smartass :DD)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahahaha koji si ti car. Ali potpuno te razumem. A sta predajes? Oko mene su mnogi ucitelji pa svakodnevno slusam njihove komentare a i radim na fakultetu, mada ne u nastavi pa i tu slusam svasta :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hahaha,kako bih ja volela da prisustvujem tvom casu.. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. hehe :))
    tek sam te danas otkrila (preko ane / carpe_diem).. i iako preferiram blogove sa slikama procitala sam sve tvoje postove o skoli (za sada).. fb like pa te citam i dalje... pozz!!!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi