Tag! You're it!

Neotvaranje ovog posta ne znači da vas nisam tagirala. Otvorite oči i krenite čitati. Dakle, tag mi dolazi od Milice
Njezina pitanja su:
1. Koju osobinu najmanje cenite kod sebe?
2. Šta biste promenili kod sebe (fizički ili psihički)?
3. Vaš najveći strah.
4. Volite li da kuvate i šta najviše?
5. Koju vrstu muzike volite da slušate?
6. Koju supermoć bi voleli da imate?
7. Porodica ili karijera?
8. Koji strani jezik bi voleli da naučite?
9. Na koje mesto volite da pobegnete od stvarnosti?
10. Šta biste uradili kada bih vam rekla da sam ubila čoveka i da li biste mi pomogli da zakopam leš?
A evo mojih odgovora:
1. Spremnost da tuđe potrebe stavim ispred svojih.
2. Da budem imuna na emocionalnu ucjenu.
3. Većine sam se riješila. Još se bojim kukaca i padova. I to mi je dosta. (Nemojte da vam sad nešto glupo padne na pamet, da me gurnete na nekog kukca ili nešto...)
4. Previše volim kuhati. Volim hraniti ljude. Također, kad me uhvati manija, samo kuham. Što mi je dan bio stresniji, to više kuham. I kompliciranije. Ako me ulovite da pečem tortu na tri kata dok istovremeno pripremam juhe, namaze, mijesim kruh, pripremam meso... Pa, imala sam loš dan. Da, ja imam puno problema...
5. Mrzim takva pitanja. Milice, imaš sreće da tebe volim. Rock, blues, jazz...
6. Uf, zajebane su supermoći. Ako kažem dobar vid, sluh, čitanje misli ili budućnosti- saznat ću više nego što želim znati. Ako kažem letenje, nisam sigurna kako bi to išlo s mojim strahom od padova. Nevidljivost? Teleportiranje? Stvarno ne znam. Mislim da bih ja bila neki woodyallenovski neurotični superjunak koji samo kuka kako je teško imati supermoći, kontemplira nad smislom života i ne zna šta da odjene. Jer moje dupe nije za tajice.
7. Ovisi čija porodica, hahahahhahaha. Ma nijedno. Jadan je taj život u kojem moraš birati, i to samo između dvije stvari.
8. Klingonski. Da mogu trekkijima na njihovom materinjem reć da idu u materinu.
9. U mojoj glavi je najljepše. Svašta mogu zamisliti.
10. Rekla bih tri stvari: Je l' svog čovjeka? Onda, Ja prva biram lopatu. I još, Kad već zakapamo, ajde da zakopamo u dvorištu nekog kog isto ne volimo.

A sad ja tagiram ove sretnice...
1.
2. Lenka
3. Ana
4. LMC
5. Maja
6. Nail crazy
7. Kristina
8. Sara
9. Sabina
10. Tetovirana Jesen
... koje će odgovoriti na ovih 10 pitanja:
1. Koji zvuk nikako ne podnosiš?
2. Za što ti se čini da svi obožavaju, samo ti ne vidiš oko čega silna strka?
3. Nabroji tri sitnice koje te čine sretnom svakodnevno!
4. Opiši najfuj kolač koji si ikad probala i začini opis ponekom poredbom u stilu Jesti taj kolač je bilo kao da žvačem šaku suhog blata začinjenu sa... Get the picture?
5. Koju ljudsku osobinu najviše/najmanje cijeniš kod drugih?
6. Kako bi izgledao tvoj idealni dom?
7. Što sve voliš na pizzi?
8. Koju riječ ne podnosiš?
9. Koliko dobro prosuđuješ ljude?
10. Opiši najdraži poklon koji si ikad dobila!

Bila mi je čast igrati se s vama. Do čitanja!

Primjedbe

  1. Hahaha,svidja mi se ideja za mesto zakopvanja! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ih, kuvanje..ja kad kuvam besna, redovno nesto kremiram. Ipak glasam za Arf i zicu :))

    OdgovoriIzbriši
  3. baš ti fala na ovom uberkul tagu! ;)

    1. Koji zvuk nikako ne podnosiš?
    Bušilica za zube mi je aaaaaaaaaaaaajmeeeeeeeeeeeee!

    2. Za što ti se čini da svi obožavaju, samo ti ne vidiš oko čega silna strka?
    Ombre kosa. Više su dopizdili svima s tim ombreom! :D

    3. Nabroji tri sitnice koje te čine sretnom svakodnevno!
    - vegetiranje (gledanje u daljinu i sanjarenje) kad god mogu ukrasti malo vremena;
    - čitanje blogova (ono, okej, ja sam staromodna konzerva koja je počela čitat /i pisat/ blogove tek prije pola godine);
    - pjevanje u autu (ne mogu vozit ako ne pjevam).

    4. Opiši najfuj kolač koji si ikad probala i začini opis ponekom poredbom u stilu Jesti taj kolač je bilo kao da žvačem šaku suhog blata začinjenu sa... Get the picture?
    Najfuj kolač? Pa znaš, ja stvarno volim kolače, ali nešto naaaaaaaaaaajgore šta sam ikad jela bilo je još u osnovnoj, a radilo se o nekom kolaču koji je izgledao kao dupla krempita, ali bijela, a ne žuta, onako visok - sami bjelanjak - svježi, kao neka "pjena". Evo, muka mi je! :/ A taman sam pojela komad svoje tek ispečene pite od šljiva (bajdvej, nemoj to nikad radit, vruće šljive ti mogu poprilično spržit jezik).

    5. Koju ljudsku osobinu najviše/najmanje cijeniš kod drugih?
    Najviše cijenim iskrenost. Znam, znam, ovo je izlizano, ali šta sam starija (a idući misec ću TRIDESET), sve više primjećujem da odrasli ljudi lažu i to me rastužuje. Najmanje cijenim ljude koji žive lažne živote - u Splitu bi se reklo "vani zvizda, kući pizda". Valjda me kužiš...

    6. Kako bi izgledao tvoj idealni dom?
    Moj idealni dom? Muž, ja, Dunja zamorac, kuća, pas, mačka, zec, kornjača, ljama, puh, tvor, ribice, činčila... I eventualno koje dite ako nam se dogodi. :D

    7. Što sve voliš na pizzi?
    Šalšu od poma, sireve i povrće. Salame su za mene nula bodova, a s ostalim ne eksperimentiram!

    8. Koju riječ ne podnosiš?
    Onak. (Okej, iz Splita sam ;D)

    9. Koliko dobro prosuđuješ ljude?
    Teško pitanje... Nekad dobro, a često i ne tako dobro... Možda baš i ne prosuđujem dobro. :/

    10. Opiši najdraži poklon koji si ikad dobila!
    Ja se svakom poklonu radujem, tako da ih imam tonu najdražih, ali evo, mogu izdvojit ovaj zadnji - muž mi kupio fotoaparat.

    :D

    OdgovoriIzbriši
  4. jesam ovo ja pod rednim brojem 8. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala ti na tagiranju!
    klingonski, ahaha, to mi je nekad bila želja, ali stvaarnooo :))
    što se zakapanja tiče, ja bih bila odlična za takve stvari, brzo zaboravljam di što ostavim, nema šanse da se poslije sjetim prave lokacije, a kad nema tijela - nema ni zločina :))) javi ako ti što zatreba ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. moji odgovori:
      http://carpe-diem-anamb.blogspot.com/2013/08/procitati-obavezno.html
      pozz

      Izbriši
  6. Tacno sam znala da ces me tagovati :p

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala na tagu :D
    Već dugo me nitko nije usosio :D

    OdgovoriIzbriši
  8. ajme hvala ti što si i mene uvalila na ovaj spisak :D
    i pitanje i odgovor pod brojem 10 su mi baš interesantni ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi