Stepfordske obitelji

Ako ste se ikad pitali jesu li vas roditelji sjebali, odgovor je JESU. Nije uopće bitno jeste li imali idilično djetinjstvo, jesu li vam roditelji najbolji prijatelji i podrška u svemu, ili alkoholičari koji su mlatili vas i sestru u pauzama koje su uzeli od međusobnog mlaćenja. Kako bilo, sjebani ste. Sjebani ste doduše na različit način, ali ste sjebani. 
Nekad sam u polušali znala reći da se žene dijele na one koje u svima traže svog taticu (jer su tatine curice) i one koje bježe ako u nekome vide svog tatu (jer nisu tatine curice, očito). I jedne i druge su (naravno) sjebane. Može ih se podijeliti i prema njihovom odnosu s majkom, ali tako je daleko zabavnije dijeliti muškarce. Bože, totalno sam trebala biti komičarka, skroz sam smiješna.
Zašto je to tako? Je li u pitanju neki prirodni mehanizam koji čini da se s generacijama eliminiraju nepoželjne osobine? Ili su ponekad te nepoželjne osobine ono što nas održava živima? Je li ono što promoviramo kao poželjno ljudsko, humano ponašanje, zapravo ono što će nam doći glave? Nije možda bez veze da se promoviraju kojekakvi mamićobandići. Možda baš takva polupismena bagra na svojim brđanskim plećima nosi budućnost čovječanstva. Možda su baš oni ti koji opstaju sa svojim mini mozgovima i urođenim instinktom za preživljavanje, koji nije (a vjerojatno nikada ni neće biti) oslabljen pizdarijama kao što su empatija, humanost, altruizam i ostale pičkaste riječi. 
Spomenuti imaju divan odnos sa svojim roditeljima, odnosno imali su divan odnos sa svojim roditeljima. Obitelj im je sveta i na prvom mjestu. Dijeli mjesto s Bogom i domovinom. Sveto trojstvo svakog poštenog Rvata. 
Malo je reći da su mi sumnjivi ljudi iz idealnih obitelji s idealnim odnosima. Da, imam predrasude prema njima. Jebeni Stepford. Stepford. 

Primjedbe

  1. zar zaista znaš ikog da spada pod "stepfordske obitelji"? oko mene svi ovi koji cure na sve strane iz te kategorije :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma ja nisam jos upoznala nikoga ko je iz savrsene porodice.. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja se nekako uvijek sjetim Tolstoja kad pomislim za neku obitelj da je 'savršena'.

    "Sve sretne obitelji nalik su jedna na drugu, svaka nesretna obitelj nesretna je na svoj način."

    Svatko se od nas želi prikazati u što boljem svjetlu, dok djeliće surove stvarnosti ljudi najčešće guraju pod tepih nadajući se da će se to sve već nekako riješiti samo od sebe.

    OdgovoriIzbriši
  4. Makar su svi moji iz normalno-sjebanih obitelji (uključujući i mene samu), ovi Stepfordi su mi oduvijek bili tiha jeza, veća od onih eksplicitno disfunkcionalnih

    OdgovoriIzbriši
  5. Mislis srecni na fejzbuku ili stvarno srecni?

    OdgovoriIzbriši
  6. ima i onih koji su sjebani jer nisu imali sjebanu obitelj u djetinjstvu true story XD

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi