Okidac za idiote

Pričamo neki dan, i dragi primijeti (doduše bila je riječ o specifičnoj situaciji) kako sam ja okidač za idiote. Ima tu istine. Iz nekog je razloga dovoljno da kažem šta mislim ili se našalim, pa da se netko osjeti prozvanim. Pa iako je to prvenstveno njihov problem, obično od toga pokušaju napraviti moj problem.

Pitam se onda, što je to u meni, mom izražavanju i mom nastupu, izgledu, humoru, da se ljudi osjećaju ugroženima i da imaju potrebu braniti se? Nemam li ja pravo na vlastito mišljenje? Nemam li ja pravo da se moje mišljenje kosi s njihovim? Ili im možda smeta to što kad ga jednom verbaliziram, moj stav zvuči dobro, dok njihov ima oblik, štajaznam, mentalnog izbljuvka. Opet, totalno nije moj problem.
Moje mišljenje narušava njihovu slobodu (kako mene ne ugrožava nečije laprdanje?) i izražavanje istog je agresivno (yup, totalno uzmem svoj stav i mlatim ljude s njim okolo). Najvolim kad me netko na prvu napadne jer se pronađe u nečem što sam rekla. Drži svoje frustracije duboko u sebi prijatelju, a ako baš ne možeš tako, izbaci ih negdje drugdje.
 
Volim one Misliš da si jako pametna (to nije stvar mišljenja) i Očito imaš problema čim misliš da je svijet prepun glupana (opet, to nije stvar mišljenja). Ali da, ja jesam kuja koja voli posrati nekog tako da mu ukaže na rupe u njegovoj/njezinoj argumentaciji. I da, cijenim kad mi netko ukaže na moje. Tako se ljudi razvijaju, znate. Tako čovjek napreduje. Konstantnom nadogradnjom.

Primjedbe

  1. dvije stvari:
    1. svatko se češe di ga svrbi
    2.s kakvim ti to ljudima komuniciraš?

    ljudi često, kad ispadne da nemaju svi jednak pogled na nešto, imaju potrebu opravdati se i natjerat drugu stranu da promijeni tabor :D
    i rijetko se diskutira diskusije radi, sve je osobno. nije zabavno
    ovi koji se osjete uvrijeđenima..pa, očito i sami misle da nešto ne štima, kad su toliko nesigurni u sebe

    OdgovoriIzbriši
  2. Znam ljude koji bi rado otvorili radna mjessta i uposlili nekog poput tebe da radi samo i upravo baš to :D! Dok ima i onakvih, ima i ovakvih, kojima je baš taj tvoj stil k'o seljačiću odlazak u zdravljak. Živila!:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme totalno te razumin! Ja sam preiskrena i često zbog toga najebem ni kriva ni dužna.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi