O rijeci "komunjara" i velikim zabludama velikih Hrvata

Na popisu stvari koje me izbace iz takta (iako to najčešće nije vidljivo) je držanje uvodnog sata o Miroslavu Krleži maturantima. Svake godine u svakom razredu isto sranje. One sekunde kad ja kažem Krleža barem će trojica moronaojih divnih učenika viknuti Komunjara! ili, ako su rječitiji, Zašto mi učimo samo o pederima i komunjarama?
Ja onda pregrizem jezik i ne kažem da je to možda zato jer su najbolji ljudi u povijesti bili pederi ili komunisti, a često i jedno i drugo. Ja pregrizem jezik i ne kažem da ni peder ni komunjara nisu riječi koje se u mojoj učionici, na mojem satu smiju izgovarati, samo podignem pogled
i pitam: Što znači komunjara? I nakon 3 sekunde tišine i jednog dugog Pa... dodam: Za sutra imate napisati cijelu stranicu o tome što je komunizam, tko su komunisti i što znači komunjara. Nakon toga ćemo razgovarati. Ima li još komentara? I ako me ikada bilo koji od njih iza leđa naziva kurvom i kujom, to je zbog tih random sastavaka koje imaju napisati svaki put kad proseru nešto.
Naime, ni jednog od njih nisu naučili da navede makar jedno djelo Miroslava Krleže, ali zato su svima u glavu utuvili da je Krleža bio komunjara. Ma što to značilo. Zbog pogrešnog odgoja i jeftinog tiska, danas moji učenici misle da je Pavelić bio junak za vrijeme kojeg je Hrvatska bila veća za čitavu BIH, a kad im se spomene da je isti pola države rasprodao i kao zadnja pička pobjegao sa zlatom u inozemstvo (da ne spominjem daleko gore zločine) gledaju u vas mutavo, u nevjerici. Jer ne piše to na onoj majici koju je kupio na koncertu one krezube seljačine koja se proglašava domoljubom. Valjda taj šta mu je majicu na štandu prodao zna više o NDH od ove ljubiteljice komunjara koja mu predaje hrvatski. 
Ljubiteljica komunjara? Hm... Veliki sam Krležin fan, priznajem. Sreća moja (i njegova) pa više nije živ, jer bih ga vjerojatno stalkala negdje iz grmlja. Ali na stranu to što je Krleža vjerojatno najkompletniji autor kojeg je naša književnost ikada imala. Neće se on zbog ovog komunjara okretati u grobu, jer je naviknut da nije po volji nikome. Mene više brine kolektivna selektivna amnezija i prenošenje iste na mlađe generacije kao da se radi o nekoj genetskoj mutaciji radi koje nam se djeca rađaju sve gluplja, sve zadrtija, i sve uvjerenija da su samo oni u pravu makar pojma nemaju o čemu pričaju. A sve zbog teorija zavjere o masonima, udbi i reinkarnaciji Tita i onog Ako deda kaže da je bilo tako, onda je sigurno bilo tako. Vidio je on.
I tako... Baš se pitam hoću li ove godine predavati maturantima...

Primjedbe

  1. I fart in your general direction xD
    Isto sranje ovde, samo druga imen...

    OdgovoriIzbriši
  2. hahahahah ovo sa sastavcima je genijalno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobra kazna, samo ožeži :) Onda ak nešto proseru u sastavu daj im novi o tome što su napisali xD

    OdgovoriIzbriši
  4. neznalice su uvijek najglasnije. A ovce se uvijek drze zajedno u mrznji. Samo da mi je da nadjem te njihove seljacke dede i babe koje im gluposti stavljaju u glavu

    OdgovoriIzbriši
  5. Svaka čast na konjskim živcima za rad u školi :)

    OdgovoriIzbriši
  6. nadam se da hoćeš i ove godine predavati maturantima! i nije to nikakva kazna što ima daješ da tu i tamo napišu par rečenica o nekom pojmu. a primitivizma ima svugdje, nažalost, nikako da se iskorjeni

    OdgovoriIzbriši
  7. nadam se da ce im profesori poput tebe ipak malo prosvijetlit tu tamu u glavi kad ih se malo natjera na razmisljanje :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Nadam se da hoćeš i bilo bi jako dobro....

    OdgovoriIzbriši
  9. Jos gore je kad si okruzen takvim ljudima na poslu, a radimo sa mladima! Sta dalje reci? :(

    OdgovoriIzbriši
  10. Ti bi trebala svima predavati! Kloniraj se i budi prisutna u svakoj školi.... možda se tako nešto i popravi!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi