Hvala i znam

Nisam dugo imala ovakav post, pa će sva tri fana ovakvih postova doći danas na svoje, hahahaha! Šalim se, znam da nekim čudom zapravo volite ovakve moje postove. Pa na čemu sam ja zahvalna od zadnjeg Hvala i znam... 

Na preseljenju i stanu... Na miru.
 
Na druženju s M. i F. i njihovim zamorčicama. Znam da sam vam premazila kućne ljubimce, ali ne mogu se kontrolirati... Slaba sam na te male dlakavce. Zahvalna sam i na druženju s B. LTNS, sad smo i to ispravili...
Zahvalna sam na svom mačku ♥
i zajedničkom gledanju jako dobrih filmova s jako lošim nastavcima, često u istom danu...
Zahvalna sam i na sebi. Šta mi fali. Konačno se imam. Kako spada. I funkcioniram.

A naučila sam ovo... Život je onakav kakvim ga učiniš. Ne duguje ti nitko ništa, ni obitelj, ni prijatelji, ni ljubavnici, ni svemir... I to je dobro. I tako treba biti, jer tvoj je, ne njihov.
Naučila sam i da je ljude lako pročitati. I da je nekad baš jadno kako njih ljute tuđi životi. I tuđe odluke. Koje ih se ne tiču, zapravo. Kako ih plaši gubitak kontrole. I kako nikako da nauče da kontrolu nikad nisu ni imali.
Naučila sam i da je na meni da naučim i da usvojim i da se pobrinem da ne zaboravim, da stalno ponavljam kako nisam odgovorna za druge, da moram sebe staviti na prvo mjesto.
 
A na kraju, naučila sam i da imam još svašta za naučiti. Da vam pravo kažem, nekako me to baš veseli. 

Primjedbe

  1. Paz' kad sam preskocila preseljenje..bad blogger. Hajd' na zdravlje i nadam se da novi stan ima dovoljno veliku kadu :kinky:

    OdgovoriIzbriši
  2. drago mi je za tebe, meni je trebalo cca. 40 godina da dođem do tog stadija :)
    čestitam na preseljenju!

    OdgovoriIzbriši
  3. Bitchy, legendo!
    Inače, zamorci su zakon životinje, imam ih od svoje sedme godine života, a idući misec ću 30, pa ti sad kontaj koliko je to! ;) Sad imam svog malog invalida Dunju (zamorac kojemu krivo rastu zubi, bio na 15 operacija u zadnjih 14 mjeseci, ali i dalje je veseljko i mali huligan koji se bori za svoj život zajedno sa mnom koja ga bodri i tješi i ljubi i voli u svim situacijama), a moj voljeni Bobo je uginio prije 3,5 mjeseca, dobio je staračke bolesti... Volim ih više nego, više nego... Sebe! A šta ću! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. malo zdravog sebeljublja je uvijek dobro :D mislim da se ubrajam u ova tri fana ovakvih postova :P

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš sam se pitala gdje su ti ovi postovi :) Ja sam zahvalna na namazima i preseljenjima i dragih i nedragih osoba i na veterinarima :D

    OdgovoriIzbriši
  6. super je kako uvijek postoji nešto novo za naučiti :D

    OdgovoriIzbriši
  7. preseljenje.sad tek zabava počinje:) ozbiljna sam

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi