O životno bitnim i manje bitnim stvarima

Kad sam bila srednjoškolka nije mi bio problem usred noći hodati preko pola grada da stignem kući. A prije toga hodati okolo tražeći mjesto gdje ćemo se stacionirati. I nije me nerviralo što ga nikad nismo našli. Ne znam kad sam točno postala prestara da lutam okolo bez cilja, ali ne nalazim privlačnost u spontanom ajmo se nać, pa ćemo vidjet. Ajmo ne. I nekako sam zahvalna šta nisam više jedna od tih spontanih, osim iznimno. Stvarno volim svoje godine. Konačno mogu odjebat nešto riječima da sam za to prestara. S druge strane, mogu reći da sam dovoljno stara da se ponašam balavo, jer fuck it, neće mi nitko naređivati. Idealna pozicija.

Što je još lijepo? Lijepo je navečer zaspati i ujutro se probuditi s osjećajem da sam voljena. Eto. Lijepo je kad se naradiš k'o konj vidjeti rezultate svoje krvi, znoja i frustracija. Lijepo je kad imaš planove i ostvaruješ ih. Lijepo je kad shvatiš da ti sad trebaju broj manje traperice. Sve je nekako lijepo. Čak i ono što nije. Jer je rješivo.

Da ne bi ovaj post sav bio ptičice, cvijeće i duga, pobrinule su se takozvane fešn blogerice koje na nekoj tamo tajnoj grupi komentiraju dragu mi Sabinu.
Za one koji ne znaju o čemu se radi, evo vam sažetak. Sabina je na VLASTITOM JAVNOM blogu odlučila dati VLASTITO MIŠLJENJE o odjevnim kombinacijama nekih blogerica. Nije im provalila u stanove i ukrala privatne fotografije, samo je ljubazno linkala njihove također javne blogove i pokazala određene outfite. Doista, kako je samo mogla... Totalno sad zaslužuje da joj uzvratite pišući međusobno kako je ružna, tužna i iskompleksirana. A ako ćemo već razgovarati na tom nivou: Što govoriš to postojiš!
 
Silno mi je žao što sam vam uništila priču logikom, ali da imate ikakvog potencijala shvatile biste da je svaka reklama dobrodošla. Iskoristile biste moć marketinga i okrenule čitavu priču u svoju korist. Očito za to niste sposobne. Očito vam je doseg pričanje iza leđa, new in instagram postovi, i blogobijedni susreti na kavi.
Kako ja vidim stvari, dužne ste Sabini stisnuti ruku jer vas je naučila važnu životnu lekciju: ne misle svi nužno da ste slatke kad se igrate modela, kao što to misli vaša mama. I Sabina (nevjerojatno, ali istinito), uopće nije komentirala vas osobno (a mogla je, o itekako je mogla). Samo krpe koje nosite na sebi. Ako to shvaćate osobno, ako se poistovjećujete s kineskom robom koju ste dobile besplatno, tek vas tada treba žaliti. Očito vas boli istina, jer da vas ne boli istina, bolio bi vas kurac. A kad smo već kod toga...
Ono što je pweswatke blogerice posebno šokiralo je što Sabina ima divan post O kurcu. Da, zove se tako. Silno su se zgražale, kladim se da su u nevjerici više puta kliknule na njega. I ako još ovo jadno tračanje gore nekako mogu shvatiti i protumačiti kao žensko-ovčje ponašanje, zgražanje nad kurcem ne mogu shvatiti nikako. Podsjeti me na to OVAJ dio iz genijalnog Tko pjeva zlo ne misli.

Mislim da sam rekla sve što sam imala za reći. Feel free to hate me now. Ne treba vam tajna grupa, možete slobodno ovdje napisati kako sam ugrožena, debela, ružna i glupa. Šta god da jesam, bar se ne oblačim k'o vi :D

Na kraju želim se ispričati svojim redovitim čitateljicama i čitateljima na ovakvom postu. Rijetko sam tu, i sad još pizdim... Ali do sad ste već mogli shvatiti da ne volim kad se dira u moje. I uz sve ne volim dosadne ljude.
Ostajte mi dobro, i budite što god želite, samo nemojte bit dosadni. I nemojte se zgražati nad kurcem.

Primjedbe

  1. e nek si im rekla :D najlakse je biti ikret i koemntarisati fesn hejtere, ako sam se dobro izrazila tim vokabularom.
    Mada, kada sam pisala nisam ocekivala neki publicitet ali eto :D
    they see me rollin' they hatin' :D

    OdgovoriIzbriši
  2. SIKRET i komentarisati :D to pise gore

    OdgovoriIzbriši
  3. šjo bičko ja ne znam šta više da kažem kad si i sve rekla.
    osim da mi je smiješno kad se žemske zgražaju nad kurcem. udate žemske. koje su pravo fešn. ćabo...

    OdgovoriIzbriši
  4. MORALA sam ići pročitati spomenuti post. dva puta.

    OdgovoriIzbriši
  5. ajajaj a tako si dobro krenula :P ne pratim vise fashion blogove pa ni ne znam za te drame

    OdgovoriIzbriši
  6. Genijalan mi je ovaj dio o savrsenoj poziciji. Ajmo ne. Doduse, kad sam dosao do 'odjevne kombinacije', odustao sam. :P

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi