Kutije, ladice i okviri

U kutiji je dobro. Tamo si siguran. Kad znaš gdje ti je mjesto, ne riskiraš ništa osim dosadnog života. Ako ne izlaziš iz zadanih okvira, nitko nema problema s tobom. Lako te strpati u ladicu i tamo držati. I život je jadan, ali je predvidljiv i možeš bit miran do penzije. Nevjerojatan mi je naš mentalitet. Negdje ljudi gledaju da požive što dulje, vide i naprave što više, a ovdje gledaju kako da rade manje i kraće, i da što prije osiguraju penziju i grobno mjesto. Neš ti života. 
I sve je podređeno tome, i ako nemaš iste ciljeve, nisi normalan. Pa kako nisi katolik, kako ne radiš na neodređeno, kako nemaš djece još, kako nemaš bar dva-tri kredita, kako ne uplaćuješ posmrtnu pripomoć, kako ovo, kako ono. 
Blijedo te gledaju, jer se ne uzrujavaš oko stvari zbog kojih oni ne spavaju noću, razvijaju čir na želucu i bore se sa svojim psihozama i, u blažim slučajevima- neurozama. A meni nikad neće biti jasno kako tako mogu. Kad im sama riječ život kaže koja mu je svrha.

Primjedbe

  1. eee jos se djeca moraju imati, koliko toliko funkcionalan brak, los posao i kredit. Ako to nemas failao si u zivotu. Najbitnije se udati, a to sto te muz mlati sakrij shhhhh. Privid je sve a sreca je samo koja casica vise daleko

    OdgovoriIzbriši
  2. Podsjeća me na onu reklamu, mislim da je za Heineken... I tak, kad cijeli život provedeš da bi udovoljio ljudima do kojih ti nije stalo, na kraju te opet strpaju u kutiju i adio :)

    OdgovoriIzbriši
  3. "Svi završavaju fax na vrijeme, imaju posao, (bla, bla)" - ja 7 dana do 30-te sa 7 ispita do kraja i nesituirana. I sram me, ali si onda kažem da je to moja stvar... Što neće spriječiti ljude da te osuđuju, pa i žale.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti imas ubedljivo naj postove, kad god nesto procitam ovde ostanem patosirana koliko je istinito. Najvise mrzim one sto se brinu oko penzionog i ostalih sranja, i uplacuju ta osiguranja koja profitiraju od ljudskog straha, a zivot u strahu je sve samo ne zivot. Plus sam 99% sigurna da niko od nas nece imati penziju, ovaj haoticni sistem nece do tad opstati.

    OdgovoriIzbriši
  5. maštam da što pre napustim državni posao...ne zato pto sam sad previše cool i znamd a treba da sam zahvalna što imam sigurnu platu u ova teška vremena, ali sve što uz njega ide je jedno bolesno zatucanje, beznadežno i proseku blisko. Eto. Želim umesto toga da živim, jbg! A što se penzije tiče, kod nas prave sistem da je sigurno nećeš doživeti, pa bar za to ne brinem

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi