I'm glad I'm not judgmental like all you smug, superficial idiots

Možda sam snob. Možda me činjenica da se preispitujem čini manje snobom. Ili me samo čini snobom koji previše misli. Nisam klasični intelektualni snob. Ne podnosim kvazi-intelektualce. A i većina intelektualaca me nervira. Mislim da nije do toga što ne volim intelektualce, koliko do toga da baš nešto ne volim ljude. Osim one nekolicine koju volim i previše.

Gledam jutros news feed na fejsu i valjda osamdeseti put jedna stranica šera neko sranje o tome je li joga štetna za žene kad imaju mjesečnicu. Pa jeboimpasmaterretardiranu. Je l' opet?! Nisam sigurna, ali mislim da administratorica stranice šera isto govno svaki put kad su joj oni dani u mjesecu. Ako si dobila, ne znači da si sakata. Osim mjesečnog spamanja smeta mi i to što me cijela priča podsjeća na one bapske sheme o tome kako je štetno prati se kad su ti ženski dani (ostali su valjda muški, šta li), a kad nisu, šta se uopće imaš prat.
I ovdje dolazimo do jedne od stvari po kojima sam snob. Stvarno ne volim ljude koji a) se ne peru redovito, b) imaju čudne higijenske navike. Kao, jedva postojeće higijenske navike. Čak su mi čudni ljudi koji nemaju problem s ljudima koji imaju čudne as in jedva postojeće higijenske navike. Ljudi koji hodaju okolo sa prljavom kosom, koji se tuširaju samo ako im se da, ljudi kojima se ne da tuširati, koji ne peru zube redovito... Vidim u budućnosti kako uvrnuto toleriram milijun stvari, ali to nikako.
- Serijski sam ubojica.
- Ok, ali je l' opereš ruke nakon toga?

Alergična sam na pojedine rečenice. Rečenice koje mi izazivaju alergiju mogu se svrstati u dvije skupine. U prvu idu one koje se tiču vlastitih higijenskih navika, pseudo-znanstvenih teorija i vjerovanja. U drugoj su one koje se usuđuju taknuti moje higijenske navike u stilu Prečesto pereš kosu, Pa šta si opet u kadi?!
i Opterećena si čistoćom. Ne, nisam. Ljudi opterećeni čistoćom ribaju ruke do lakta kad počeškaju psa. Ljudi opterećeni čistoćom dezinficiraju sjedala u tramvaju prije nego na njih sjednu. Ja samo ne podnosim lijenost koja se skriva iza svih razloga koje ljudi nalaze samo kako se bi trebali prati. Bolje priznaj neuredan sam, nego da sereš bezveze. 
Pa ajmo razbiti neke mitove kad smo već tu.
Neće ti otpasti kosa ako je pereš češće od jednom tjedno. 
Neće ti otpasti koža ako se istuširaš barem jednom dnevno.
Pranje zubi dvaput na dan ne oštećuje caklinu. 
Standardi higijene nisu zavjera velikih svjetskih kompanija. 
Miris ljudskog tijela nije najugodniji miris na svijetu.
To što se ne pereš ne znači da si ekološki osviješten. 
Crno ispod noktiju nije znak da si povezan sa zemljom. Zapali se, pa se poveži i s vatrom kad se već povezuješ. 
Voljela bih da se u nizu akcija koje su Hrvati pokrenuli našla i neka Dajmo da ne smrde. Bilo bi nam svima ljepše živjeti. 

Primjedbe

  1. Vidis, nije ti ovo povezivanje s' vatrom lose..

    OdgovoriIzbriši
  2. ono malo što znam o jogi, znam da nije štetna za vrijeme menge. neke vježbe ne radiš do kraja (inverzije), sve ostalo ko i inače.

    sver ostalo u postu..slažem se s tobom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a ma normalno da nije štetna. zato me i nervira to konstantno postanje takvih bedastoća :D

      Izbriši
  3. meni je sef, na bivsem radnom mjestu, bio toliko rpljav, CRNO ISPOD NOTKA! Argh! mislio je da je lafcina a tim maljavim prstima po monitoru mi pipka! A da ne govorim o higijenskim navikama ljudi iz jadvnog prevoza, uuuu. ŠTO SE NE PERETE LJUDI?

    OdgovoriIzbriši
  4. Nemamo svi novca da se peremo svakodnevno. To košta!

    OdgovoriIzbriši
  5. Nikad nisam shvaćala zašto neki misle da žene ne mogu raditi pola stvari dok imaju mengu... bezveze.. a o higijeni da i ne počinjem :D

    OdgovoriIzbriši
  6. krive su reklame...dezodorans koji pruža maksimalnu zaštitu protiv znojenja i do čak 72 sata... sledeća rečenica bi trebala da bude....ali to ne znači da se ne trebate kupati po 3 dana!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. ni meni nije jasno ovo s mengom :D
    inače, imam naviku obavijestiti svoje drage ukućane prije nego odem prati kosu (fascinantno je kak im je sila ići u kupaonu taman dok sam ja unutra -.-) i svaki put obavezno slušam izjave tipa 'opet? pa neki dan si prala kosu.' a ja onakva već full masna ne znam dal bi se smijala il plakala :D

    OdgovoriIzbriši
  8. lol, akcija 'dajmo da ne smrde' bi ljeti bila najpotrebnija :D
    štetnost vode pri 'onim danima' neću niti komentirati, idem plakati :(

    OdgovoriIzbriši
  9. ...pravi muškarac se pere jedino kad prelazi rijeku, recimo mississippi, rio grande, tj. rio bravo ili kad pada kiša...hm, čini mi se kao da sam to već negdje napisao...

    ...a što se tiče mjesečnice, ne znam ništa o jogi...

    OdgovoriIzbriši
  10. ja perem ruke do lakta kad diram psa, ali ne zato što sam opterećena, već što sam alergična na životinjsku dlaku:) slažem se skroz sa napisanim...

    http://zaljubljenauknjige.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. ˝Dajmo da ne smrde˝! hahahahah for the win XD

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi