Amazing Captain Obvious

Kaže mi Lj. neki dan da mu se čini da zapravo volim ljude. Ne znam koliko je to točno. Volim ljude na način na koji psihijatri vole psihičke poremećaje. Zanimljivi su mi. Fasciniraju me. Želim imati neki utjecaj na njih. Brinu me. Volim ih definirati kako ih još nikada nitko nije definirao i smisliti za njih dijagnozu kakvu im još nikad nitko nije postavio, metaforu kakvom ih još nitko nije opisao.
Volim biti onaj dječak koji se izdvoji iz mnoštva i vikne da je car gol. Captain Obvious je ozbiljno podcijenjen lik. Ljudi najčešće ne vide ono što im je pred nosom. Ili vide, ali ne žele priznati, jer hej, ako se svi ostali dive tom novom ruhu, mora bit da mi se carevo golo dupe priviđa.
U zadnje vrijeme, ako slučajno naletim, volim osluhnuti vijesti ili sličnu emisiju informativnog karaktera, neke dvije-tri minute. Podsjeti me zašto ne gledam tv, i zašto odgovorno tvrdim da su ljudi koji pobožno prate vijesti najmanje informirani ljudi na svijetu. Ako se ne fokusirate na ono što vam kažu da vam govore (odnosno, ono što vam kažu da trebate misliti), nego uzmete njihove rečenice i raščlanite ih u svojim glavama, doći ćete do zapanjujućeg zaključka da vijesti uređuje i piše ili a) gomila kretena
ovako ja gledam vijesti
ili b) nevjerojatno promućuran zli um koji pomoću prazne priče ispire mozak svekolikom pučanstvu. Kako ti ljudi vole jednostavne stvari uobličiti tako da zvuče važno! Vijesti su recimo prepune nesvakidašnjih fenomena. Ima ih dovoljno da ih prestanemo zvati nesvakidašnjim, a bome i fenomenima. S novinama ista stvar.
Druga stvar koja me žešće iznervirala danas (i da, znam da se previše nerviram) je preporuka neke stranice za kanal nekog lika koji sebe naziva ateistom (što možda je) i to još amazing ateistom, (što sigurno nije, osim ako pod amazing ne misli amazingly stupid). Na žene gleda rigorozno kao da se klanja ne jednom, nego svim ženomrzačkim bogovima odjednom. I još misli da ima dobre argumente (da, za retardiranog desetogodišnjaka) i da je duhovit.
Alergična sam na te tipove koji imaju problem sa ženama generalno gledajući. Jednako kao što imam problem sa ženama koje imaju problem s muškarcima generalno gledajući. Nisu sve žene kuje, isto kao što nisu svi muškari svinje, a tvrditi da je feminizam pokret protiv muškaraca pokazuje samo koliko si isfrustriran jer ne jebeš. Eto, toliko. Amazing my ass.
 
Bila sam neki dan na misi. Yup. Jesam. Da ne ulazim u razloge zašto i šta mi se to desilo, recimo da to spada pod obiteljske obveze. Zujim tako po crkvi, slušam kako neki slinavi starac iskašljava pluća (zašto u crkvi uvijek netko kašlje? šta su ljudi alergični na tamjan ili nešto?), neka baba moli krunicu, gledam kako da namjestim glavu da mi ne iscure oči od sunca koje piči direktno kroz prozor u mene, brojim ruke i noge na Isusu na raspelu iznad oltara (8 komada jednih, 8 komada drugih- ne šalim se)... Kad počne misa. I svećenik krene pričati. I priča. I priča. Kako siromašnima pripada kraljevstvo nebesko. I kako skromni umom (!) lako spoznaju boga. A kako inteligentniji do boga ne stižu, paradoksalno, ali je tako, jer oni, eto, previše misle.
Znala sam ja da je ovaj moj mozak teški hendikep.

Primjedbe

  1. Baš sam jučer pročitala članak na net.hr koji se zvao nešto tipa - evo koja tekućina pomaže mozgu - a u članku: dovoljna je i jedna čaša vode na dan da pomogne vašem mozgu funkcionirati. Ono thanks, da to nisam pročitala ne bi uopće više vodu pila. O popovima i ženomrscima mi se ne da. Potpisujem da ne volim one koji za bilo koji spol kažu da su svi ovakvi ili svi onakvi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fak jea, nekad mi dođe da se ranim kada naiđem na takve ljude.
    Znam koga spominješ, počinju mi oni dečki u onoj grupi ići na jetru, samo zato što si ateist ne znači, ali baš ne znači, da nikad nisi u krivu i to opet ne znači da samo zato što si ateist i hajmo reći inteligentan nisi istovremeno i šovinist i mizoginist.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dio o vijestima mi se posebno dopao jer sam istog svjetonazora. Nitko ne profitira kada su ljudi zdravi i sretni pa su nam "vijesti" zapravo većinom crna kronika.
    Mi ljudi kao bića smo totalno pogubljeni u vremenu i prostoru i razlikovanju onoga što je važno od nebitnog. :P

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam ti to davno reko, al ti me nisi slušala. :p

    OdgovoriIzbriši
  5. Informativne emisije - bljak! Dobra ti je ta da su ti ljudi koji stalno to gledaju u stvari su najmanje informisani - narrow minded i usmeravani!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi