Random odgovori na pitanja koja nitko nije postavio (baš vam hvala), pa sam ih našla sama...

1. Do you believe in an afterlife? Nope, kad umreš, umreš. Nema dalje. I to je skroz ok.
2. What do you fear most about death? Da će mi sprovod biti seljački. A i to me nije previše briga, ionako ću biti mrtva.
3. Last movie you watched? Did you enjoy it? U kinu World War Z. I da, uživala sam!
4. Morning or night? Jutro, skroz sam jutarnji tip.
5. Do you enjoy walks? O, da.
6. Are you a frequent user of Facebook? Bojim se da jesam. Jedna od onih ubitačno dosadnih ljudi koji postaju nešto dvajst puta dnevno.
7. Are you scared of anything? Samo svega. Ali poznata sam po tome da opasnosti uglavnom gledam u oči. Osim kad se pravim mrtva. Ni to nije loša taktika. 
8. Big mac or big whopper? Fuj.  
9. Are you fond of romantic novels? Oh, itekako. Voljela bih zarađivati za život čitajući romantične romane i pisati kritike za iste.

10. Would you eat a live spider for one million dollars? Koliko god bih voljela to učiniti za te pare, mislim da ne bih bila sposobna.
11. Are you a heavy drinker? Ja sam heavy bilo šta.
12. Would you forgive someone for cheating? Teško.
14. Are you superstitious? Totalno. Ne vidite 13. pitanje jer sam ga preskočila.
15. Do you believe in aliens? Kao da dolaze na Zemlju i otimaju ljude za testiranja? Ne. Da u svemiru vjerojatno ima još živih bića? Da.
16. If you were the last person alive besides one other person you get to chose, who would it be? Definitivno osoba suprotnog spola koja mi nije u rodu. Po mogućnosti da mi se sviđa. I da je sviđanje obostrano.
17. Are you a grumpy person? Jebiga. Jesam.
18. Would you ever use a dating site? Been there, done that. 
19. Do you believe in ghosts? Samo u Caspera.
20. What’s the weirdest flavor of ice cream you’ve tried? Neko tirkizno govno koje se zvalo plavo nebo. Nije imalo okus po ničemu. Kad vas netko pita kakvog je okusa ništa, recite: Istog kao i plavo nebo.  
21. Love or lust? Požudna ljubav. 
22. Do you remember lyrics easily? Da.
23. What was your favorite school subject? Hrvatski, filozofija, likovni.
24. Do you like tattoos? Da. Uglavnom.
25. Do you like rainy days? Uglavnom, da. 
26. What was the last TV show you watched? Hannibal. Navukla se. 
27. What was the last alcoholic beverage you consumed? Orahovac.
28. Have you ever lied to get out of a date or relationship? Jesam.
29. What is your favourite type of cake? Ne volim voćne ili parfe ili torte sa sirom. Sve ostalo prolazi ako je fino. Ni pekmezu nije mjesto u torti, čuvajte ga za suhe kekse. 
30. Traits you couldn’t put up with in a partner? Primitivizam u bilo kojem obliku. Bježim od takvih.

Primjedbe

  1. Nek' sam i ovo saznala o tebi. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Pauk za milionce, naravno. :D Hahah,sad me zivo zanima kakvo je to nista odn. plavo nebo. :D
    Za torte se slazem.. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme plavo nebo hah, najveći trash od sladoleda :)) sjećam se kad sam ga prošlo ljeto išla probati pa me prodavačica gledala ko da imam 3 godine.

    OdgovoriIzbriši
  4. jedino se u 8., 10. i 11. pitanju razilazimo.
    i 18.
    to nije postojalo u "moje vrijeme" :)
    veeeliki pozdrav, istomišljenice!

    OdgovoriIzbriši
  5. hahaha plavo nebo, i ja sam probala to NISTA jednom, haha i nikad vise, super pitanja, jos bolji odgovori =D

    OdgovoriIzbriši
  6. Jesi ovo plavo nebo probala u onoj slasti kod knjižnice? xD Mene primamila boja a okus ono, blj X_x Držim se ja lješnjaka :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja evo jeo neki od lavande i još neka 2 kojim ne znam ni izgorovit ime kolko su komplikovani i nepoznati mi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Nisam davno nigdje vidjela taj sladoled.. ali probala sam ga davno i nikad više :D I malaga mi je nešto grozno... ne pripada u sladolednu obitelj :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Plavo nebo mi ni ne izgleda ukusno.
    Ja bih uvijek citala tvoje kritike. :3

    OdgovoriIzbriši
  10. Hey,
    Nice blog..
    Would you like to follow each other on GFC and bloglovin..!!!
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Hocu i ja da probam plavo nebo, izgleda besmisleno... Dobra ti ona fora za 13. pitanje!

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja sam milijun posto uvjerena da ne samo da bi pojela pauka za milijun dolara, nego bi, ne znam, rodila mu dijete haha :D
    I ja sam gledala WWZ u kinu, u četvrtak. Čekala sam taj film stvarno dugo, otkako sam vidjela trailer. Super je, ali nekako mi nešto fali, ne znam... Da nije glumio BP, vjerojatno bi me još više razočarao.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi