Hvala i znam

Dok nije prohodala s Beckhamom, ja nis znala da je Victoria članica Spice girls. Kad gledam spotove unatrag, vidi stvarno. Nije statist, zine koji put. Zahvalna sam na tim svojim retard momentima. Mislim da ljudi koji nisu nekad za nešto abnormalno glupi, puno propuštaju.

Kad smo već kod pop idola, neizmjerno sam zahvalna što nisam jedna od ovih šta šeraju slike Justina Biebera s natpisom My hero.
Kao i na tome što imam svakodnevni i svakodobni ispušni ventil u vidu mojih blogo-cura ♥ i naših virtualnih trač-partija.
Zahvalna sam i ostalim prijateljima koji su uz mene u trenucima ludila. A ne moram im za to ni previše prijetiti. 
Danas je mom dragom rođendan. Moram li posebno napominjati da sam zahvalna što se rodio? Eto, jesam, zahvalna sam što postojiš ♥
A što sam naučila ovaj tjedan? Da su ljudi često nekulturni manijaci i da preko telefona većina njih zvuči neartikulirano kao da su ih odgajali majmuni.
Također sam naučila da kad roditelji ne znaju što sa svojom djecom, to je moj problem i moja krivica. Jer sam ja nemarna, nedorasla svom poslu i bezosjećajna kuja
koja ne razumije da dijete koje markira i ne uči ne može pasti razred jer su njima u ratu srušili kuću. I riskirajući da me sad stvarno svi proglasite bezosjećajnom kujom, Gospođo, ne pričajte mi o ratu i utjecaju granata na vaše dijete, kad je mali je rođen '96. A naučila sam i da mi se baš nekako jebe. Fuck it. Kad se sve zbroji i oduzme, nisam ih ja napravila.
Uživajte u ovom vikendu. Ne dajte da vas šupci dohvate. Brži ste od njih...

Primjedbe

  1. uživaj i ti :) zaboravi na šupke :D

    OdgovoriIzbriši
  2. kako mi tvoj post uvek popravi dan :) svaka čas´ :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahaah...ista stvar je i kod mene za Victoru. POjma nisam imala ko je ona :P
    A to za učenike i njihovoe roditelje. Reci imm da sam im ja rekla that they can eat me. Ja sam predratno dijete pa završih i osnovnu i srednju odličnim pa evo sad i fax skoro pa gotov.
    Fuck them!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hahaha, 96e , zakon! Nije niti tebi lako :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hahaha, 96e , zakon! Nije niti tebi lako :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sta bih ja bez tvojih postova... ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi