Random umorne misli

Russell Crowe izgleda kao netko tko se ne pere često. Kao stvoren za povijesne ili (post)apokaliptične filmove. Tamo se savršeno uklapa jer su svi prljavi. Ne sviđaju mi se takvi ljudi. Ergo, ne volim njegove filmove. Plitka sam, tužite me. 
Jednom sam, da pomognem majci u kuhanju, u zagrijanu pećnicu stavila gumenu patkicu. Ja se toga ne sjećam, ali ona se sjeti svako malo. 
Nerviraju me ovi primitivci na štandovima po gradu. Sve što imam reći o toj temi rekla sam još davno OVDJE. Ali moram dodati da mi je potreba da se nekome uskrate određena prava toliko niska, jadna i prije svega gadljiva, da imam fizičku reakciju na njih i njihove letke. Bljuje mi se od njihovih pokušaja da od sebe naprave žrtve. Što je sljedeće? Skinheadsi koji tuže metalce jer su na zakovicama njihovih jakni ozlijedili šaku dok su ih mlatili? Jer stvarno ne znam koliko nezadovoljan moraš biti vlastitim životom, da bi te ugrožavali tuđi životi.
S jedne strane silni štrajkovi, s druge predizborna kampanja. Plakati političara zagađuju okoliš. Gledam njihove face i mislim kako je upravo nevjerojatno koliko degenerika traži da glasamo za njih. Možda je to neki uvjet za kandidaturu... 

Primjedbe

  1. Cu da ponovim. Ovaj Balkan je jedan veliki cirkus.

    OdgovoriIzbriši
  2. kruha i igara i ljudstvo sretno. što je iza toga, to, nažalost, malo tko pita

    OdgovoriIzbriši
  3. Jer stvarno ne znam koliko nezadovoljan moraš biti vlastitim životom, da bi te ugrožavali tuđi životi - sve si rekla.

    OdgovoriIzbriši
  4. ne mogu o tome, previše sam se emocionalno angažirala zadnjih par dana oko ove teme, pojelo me. da smo barem tako željni djelovati da, na primjer, razminiramo sva minirana područja u državi, ili da uvedemo vodu i struju u svaku kuću. život piše čudne priče, i pitam se kako će disati ljudi, koji sad skupljaju glasove za referendum, kad i ako jednog dana budu imali gej djecu.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi