Kako miriše sreca


Već dobra dva mjeseca tražim novi miris. Nekako mi sve što imam dosadilo, a sve što probam bezveze. I žalim se tako kumi, kad me jučer kod kuće dočeka novi miris. Ne znam kako, ali uvijek pogodi. Žena naprosto zna.
Težak mi je bio protekli tjedan. Petak još najteži. Imam osjećaj da skroz izigravam neku zlu vješticu
koja ima hidden agenda da na sve baci neku dobru čaroliju. Ali dobro. Nakon što se slomiš da nešto napraviš i potrošiš  svoje živce kojih ionako nemaš na bacanje, ostane osjećaj boli i zadovoljstva. Jer znam da sam dala sve od sebe. A ako nije bilo dovoljno, oh well... Fuck it.
Uvijek se ima na čemu bit zahvalan, pa sam onda zahvalna na ljubavi
tako miriše sreća.
i na prijateljima, posebno svojim blogericama s kojima mi počinje svaki dan.
A naučila sam ovo:
čudna je atmosfera u gradu... malo me sram gdje živim...
i ovo:
Mislite sretne misli. Možda poletite.

Primjedbe

  1. :D i meni pocinje dan s tvojim statusima i slikama s face-a ;) no, thank you!

    OdgovoriIzbriši
  2. jel miriše ta sreća fino? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Aaa Versus, i ja ga koristim otkad su temperature prešle 20 stupnjeva. <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoja sreca bas lepo mirise, i tacka.

    OdgovoriIzbriši
  5. mislim da to nije samo do grada, vec da je cijela drzava za sramit se

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi