Hvala i znam

 
Desilo mi se neki dan nešto što mi se ne dešava često, pa me zateklo i čvrsto vjerujem da sam se ponijela kretenski. Zato molim djevojku koja me prepoznala i rekla puno lijepih stvari o mom blogu, da mi pošalje mail, kako bismo ostale u kontaktu. Koliko mi je drago uvijek dobiti feedback od čitatelja, toliko nisam dobra u primanju komplimenata. Ali priznajem da mi je susret uljepšao dan.
Dalje sam zahvalna na blogochatu, ja stvarno ne znam kako sam bez toga živjela. Uvijek je netko online i komentira nešto. Ovdje komentiraju ona stvorenja šta žive na ljudskim trepavicama... Da, to postoji.

Zahvalna sam i na pizzi u ugodnom društvu...
Zahvalna sam onda i na ljubavi...
I na ljubavi moje ljubavi...
I zahvalna sam na poslu. Koji me gura preko svih granica moje izdržljivosti. Pa vidim da mogu više i bolje.
Naučila sam dvije stvari... Prvo, možda je vrijeme da dam drugu šansu Bukowskom. Pa šta ako je previše pisao o pišanju i bljuvanju (za moj ukus).
Drugo, bitno je činiti više. Bitno je biti više. Uvijek više.
(ali to ne znači da nisi dovoljan, samo da možeš
biti dovoljniji)

Primjedbe

  1. <3
    Daj sansu i henri mileru,i on je bio pokvarenjak,ali sofisticiran :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Henri Miller <3

    uživaj u vikendu Bitchy :) volim tvoje petkovne postove..

    OdgovoriIzbriši
  3. Misti :))))))))))
    I ja nekako glasam za Milera :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Posto si losa u primanju komplimenata, da ti dam jedan:
    ova blogopozadina je predivna.

    Kako da nadjem taj blogchat?

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post, Inače čitav blog. Odnedavno te pratim i zaista mi se dopada! Eto komplimenta :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi