Hvala i znam

Nešto sam posebno dobre volje. Ne ide mi pisanje onda. Sve nekako mislim da se, ako vam se čita, međusobno dogovorite da me netko iznervira, čisto da dobijem inspiraciju. Umjesto da pišem ovakve postove.

Ovaj sam tjedan zahvalna...
njuškanju :P
poslu
zagrljajima, snaglanju i kadlanju
da...
jk... zahvalna sam na prijateljima, super ste :D

okusu. jeste kad obratili pozornost na to nevjerojatno osjetilo?

toplom čaju...

A naučila sam:
da se više bojim ostati tu gdje jesam, nego krenuti naprijed

radite na sebi, izvana I IZNUTRA
jer na kraju, vaša sreća stvarno ovisi samo o vama
Uživajte u ovo malo vikenda što vam je ostalo. I potrudite se da vam radni tjedan bude toliko dobar, da vam petak teško padne...

Primjedbe

  1. Volim ovu pjesmu. Ima najbolji spot :D

    OdgovoriIzbriši
  2. i ja tebi želim lijep vikend (ok, već je nedjelja, ali bereš me).

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako pozitivan post, pravo osvježenje. Ja zahvaljujem Bogu na okusu svaki put kada kušam sladolet od čokolade (i pritom proizvodim sumnjive zvukove).

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne samo okus nego i miris :D a bolje ti je da se ne zivciras uvijek mozes sklapat ovakve postove :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hah, ona slikica za čaj i tekst: trebala bih se češće kupati iznutra!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi