Volim ♥ nagradice ♥



Konačno mi se netko smilovao i udijelio mi nagradu, pa imam o čemu pisati, jej! Nagrada je ova:
Po običaju, dolazi s pravilima. Napisati 11 stvari o sebi, odgovoriti na postavljena pitanja, postaviti nova i nominirati 11 blogova.
Betmenka me pitala...
Koji lak imaš na noktima? Tamnozeleni. 
Opiši sebe u tri riječi? I jedna mi je dosta. Ja sam izazov. 
Da li si voljela svoju učiteljicu? Imala sam ih nekoliko i nisam baš voljela nijednu nešto posebno...
Čega se najviše bojiš? Straha.
Kad bi mogla nešto promijeniti na sebi (fizički), šta bi to bilo? Ništa. Volim svoje tijelo, dobro me služi.
Koji slatkiš/čokoladu/kolač/bombone/biloštaslatko najviše voliš? Sve čokoladno, orašasto, s marcipanom.
Bi li radije živjela u kući ili u stanu? Stanu.
Ko ti je najljepši lik na planeti? Moj čovjek ♥
Tvoja omiljena pjesma/pjesme? Vidi dolje.
Zbog čega si ponosna na sebe? S obzirom na to kakvi su mi bili izgledi, super sam ispala. Na to sam ponosna.
Tulip Rose je pitala...
Omiljeni lik iz crtanih filmova? Garfield.
Eurokrem, Nutela ili Cipiripi? Nutella.
Pitanja koja te izbace iz takta? Glupa i ponavljajuća. Ona na koja je odgovor očit.
Da li si po profesiji ono o čemu si maštala da budeš kao devojčica? Jesam.
Da li se plašiš zubara? Ne.
Da li znaš da pričaš viceve, i ako je odg. pozitivan, daj neki, please! Jedan aktualni. Što je to harač? Kad plaćaš tv pretplatu da gledaš Turke. 
Šta si od kozmetike poslednje kupila? Gore spomenuti lak za nokte.
Jesi li ranoranilac ili spavalica? I jedno i drugo. Volim spavati, ali volim i rano ustati.
Da li se aktivno baviš sportom? Ne.
Da li ljudima kažeš sve što im misliš u lice? Ovisi o ljudima.
Da li si impulsivna ili prvo izbrojiš do 10? Kontroliram se. Iako su mi znali prigovoriti da se ne kontroliram dovoljno.

Little Sukie zanima...
Šta ima? Svašta, nemoj da počnem...
Koje bi bilo tvoje prvo sjećanje? Stvarno ne znam što bi bilo prvo...
Kad bi mogla putovati kroz vrijeme, gdje bi otišla i zašto? Nisam dovoljno znatiželjna i prevelika sam kukavica. Da baš moram, odabrala bih budućnost i čekirala kako živimo 2113., recimo...
Ako bi se reinkarnirala u životinju/piće/sladoled, šta bi bila? Uf, ja bih sad voljela reći nešto kul, neki spešl okus sa šarenim čokoladnim mrvicama, neka kjut životinja i energetsko piće, ali ja sam vjerojatno pas/voda/njofra.
Da se možeš pretvoriti u nekog izmišljenog lika, koji bi to bio? Cookie Monster, hahahahaha
Koje pjesme se nalaze na soundracku tvog života? One koje mi ne mogu dosaditi, valjda. Ova, ova, ova, ova i bez konkurencije, zapravo: ova.
Svaka žena želi lika/curu koji... ? Voli nju više od njega. Nemam pojma.

Ako bi imala priliku da pitaš neku osobu, živu ili mrtvu, 3 pitanja, koja bi to osoba bila i šta bi je pitala? Bilo koju zadrtu seljačinu: "Koji kurac, čovječe?" Sumnjam da bih dobila normalan odgovor.
Koji je zadnji film/serija/knjiga na koju si plakala / pišala se od smijeha? Smijala se na "Cosmopolis." Svaki put kad bi Pattinson rekao da mu je prostata asimetrična. To bi valjda trebala biti metafora, ali sam ja preglupa i preplitka da je shvatim.
Sjećaš li se bloga kojeg si prvog počela čitati? Ne sjećam :/ Ako netko zna da je taj, nek se javi...
Znamo da je pola našeg života ono što sami uradimo a druga polovica ono što drugi ljudi urade. Kad bi imala šansu napisati scenario svog života od rođenja do smrti, kakav bi on bio? Bolje da ja to ne pišem, svaka moja priča ode u neki nihilizam. 

11 stvari o meni...
1. Vrlo sam zajebana osoba. 
2. Puno sam mekša nego što se na prvu čini. 
3. Ali 2. ne čini 1. manje točnim. 
4. Jedna od najtežih životnih lekcija mi je ona o puštanju. 
5. Najljepši, najutješniji i istovremeni najtraumatičniji zvuk, za mene je udaranje kiše o prozor. 
6. Imam pakleni plan da odem u kino gledat Supermana, samo da za vrijeme čitavog filma mogu kenjat po njemu. Figurativno.   
7.  Imam problem s gifovima. Vjerojatno ta fasciniranost pokazuje da imam određen stupanj retardacije. 
8. Reče BFF da ovdje napišem i da imam extra plave traperice i crvenu kosu. Kosa je isto extra. Nije rekla, ali ja kažem. Ako to nije dovoljno, reče mi HM da spomenem da volim tikvice i mat lakove.
9. Neki još pitaju, pa da kažem: predajem hrvatski u jednoj muškoj školi.
10. Super češkam i masiram, rekli mi.
11. Postavljam najbolesnija pitanja u blogosferi. Vidi ispod...
Mojih 11 pitanja:
1. Što je najdosadniji hobi, za koji vam nije jasno što se ljudi time bave?
2. Najgluplji sport i zašto?
3. Što je gore, smrdljivi ili preglasni ljudi?
4. Koju izuzetno poznatu, popularnu i obožavanu pjesmu mrzite?
5. Ako vlasnici s godinama poprime izgled svojih ljubimaca, biste li radije imali pekinezera ili vjevericu?
6. Koji gadget viđen u SF filmovima biste voljeli imati?
7. Koje su vam bile najdraže igračke kad ste bili mali?
8. Koju igru iz djetinjstva organski ne možete smisliti?
9. Najmrže jelo iz djetinjstva?
10. Biste li radije progutali živu žabu ili pojeli živu tarantulu?
11. Na ljestvici od 1 do 11, koliko me mrzite zbog prošlog pitanja?

Nominiram:
1. Velika ljubav na malo kvadrata
2. Hypnotic Mushroom
3. Lipstick's blade
4. That Vertigo
5. OUTBOX fashion @ stuff
6. Altered states of Reality
7. Moj cvetni svet
8. Embrace of fashion
9. Ovo malo duše
10. Dnevnici malenog miša
11. Electric Anleah

Privedoh ovaj post kraju. I ne zaboravite, kad nekog trebate tagirati, sjetite se mene. 

Primjedbe

  1. 10. Biste li radije progutali živu žabu ili pojeli živu tarantulu? Hahahha :D Ja bih radije progutala žabu jer postoje one jako male žabe koju su otrovne, svakako bih volela da umrem posle toga jer ne bih mogla da živim sa mišlju da sam progutala žabu i da verovatno skakuće negde unutar mene.. ;( Neću moći da zaspim noćas.. Za tarantulu - ne želim uopšte da imam takve slike u glavi.. Creepy!

    OdgovoriIzbriši
  2. Imaš i kod mene nagradu s pitanjima :D

    OdgovoriIzbriši
  3. E jesu ti pitanja haos :D Zavisi na koji način je tarantula spremljena xD

    OdgovoriIzbriši
  4. Bas sam se i ja zapitala koje mi je prvo sjecanje, negdje tamo oko trece cetvrte godine, nazalost nista lijepo buduci da je bio rat tad. A tarantula ili zaba, pa zaba, valjda je manja vjerojatnost da me ubije kad je pojedem

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja obozavam tvoje gifove,odakle ih izvlacis. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Tebe je nemoguce hejtati. Only love! :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi