Petkovni "Hvala i znam", ni manje ni više nego u petak!

Za početak sam zahvalna što sam preživjela tjedan torture. Učenici me poprilično dave, odvikla sam se od rada i vrlo me lako iznervirati. Bit će bolje. Uskoro ću ja biti ta koja terorizira. Samo se trebam sabrati.
Zahvalna sam što je proljeće konačno stiglo i što je zatoplilo i što je sunčano i što mogu hodati okolo i sve tako nešto. Super je proljeće. Još malo i bit će još toplije :)
Zahvalna sam što je brat odustao od skrivanja umjetnog, šugavog repa neke neidentificirane plišane životinje po kući, pa ne samo da ne moram više igrati zamornu igu, nego sam i apsolutna pobjednica iste.
Iz nekog, meni nepoznatog razloga, kolegica prestala razgovarat sa mnom. Odlično. Mislim da čeka da je pitam zašto, ali...
Znam da nisam napravila ništa, ergo, problem nije moj. Volim kad problemi nisu moji... Svejedno:
Zahvalna sam na ljubavi u svom životu. I svakom trenutku provedenom zajedno.
Zahvalna sam na J. i S. koje me znaju u dušu ili barem sve tri volimo to misliti. Zahvalna sam i na odličnom šoping ulovu.
Zapravo, ovaj mi je tjedan prepun zahvala, stvarno sam, stvarno, zahvalna na svemu. I posranim trenucima, jer i to je život. Dobar dio života otpada na posrane trenutke, ako ćemo iskreno. I recimo da je to glavna lekcija proteklog tjedna. Embrace sve što ti život nudi. A onim što ti ne nudi, ti se posluži sam. Kad je već nepristojan domaćin, smiješ i ti biti nepristojan gost.

Uživajte u vikendu. Hedonizam ftw.

Primjedbe

  1. tako je. trbamo bit zahvalni za sve male uzitke a svi problermi su riješivi a ono sto te ne ubije,ojača te!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako je. Svi problemi su resivi, pa cak i ako to znaci prihvatiti sr*** :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Aaalways look on the briiight siiiide of life, turututtutututu

    OdgovoriIzbriši
  4. čestitam na poslu (mislim da se ponavljam s ovim čestitarenjem!)
    sve ostalo..slažem se;)

    OdgovoriIzbriši
  5. A onim što ti ne nudi, ti se posluži sam. Kad je već nepristojan domaćin, smiješ i ti biti nepristojan gost.

    Divno :D Uljepšala si mi jutro :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi