Nije mi jasno...

Random razgovori u liftu s nepoznatim ljudima. Čemu to? 
Mentalni sklop koji vidi smisao u redoks jednadžbama. Svaka čast. 
Da netko ne voli pizzu. Sad  mi se opet jedu lazanje...
Osobe bez trunke samokontrole. To mora biti neki poremećaj. Ako ne i nekoliko njih.
Zašto neki ljudi naglašavaju da vole velike pse. Čemu diskriminirati? Šta radiš s njima da ti trebaju veliki? 
Kako netko nema potrebu oprati se. Jeste li znali da je smrad ljudskog tijela najgori smrad u prirodi i da smrdljivce ziher neće rastrgati divlje zvijeri? Jer im previše smrde.
Kad mi netko kaže: Misliš da si jako pametna... Ono, stari, to nije stvar osobnog mišljenja...
Da netko ide u kino, a ne jede kokice. Y r u here?! 
Tko se prvi sjetio pomusti kravu. I koji su zapravo bili njegovi motivi. 
Kako su noćne životinje koje žderu žive miševe i onda pobljuju njihovu kožu, dlaku i kosti postale sinonim za slatko. 
Zašto ti se ide kad ne moraš nikamo, a ne ide kad moraš.
Za što služe umnjaci. 
Kako sam uspjela razviti alergiju na: ;) Smajlije s tikom šaljite nekom drugom.

Primjedbe

  1. Ne mogu se domisliti koja je to životnja :D Kooooja??? Umnjaci služe tome da rastu u krivom smjeru u premaloj čeljusti, pa da ih se mora vaditi, i da pošemere raspored zubi tako da ti jedinica krene viriti ispred druge jedinice, pa da se smiješ s rukom preko ustiju. Evo ti na ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Motivi za mužnju krave , hahahahaaa!!! :)))))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Nije se sjetio, nego je vjerovatno vidio tele da pije njeno mlijeko...

    OdgovoriIzbriši
  4. volim velike pse jer mi mali lice na pacove

    OdgovoriIzbriši
  5. uh, ni ja ne volim smajlija s tikom. kad ga vidim u poruci zvuči mi kao "aha, da, naravno, ma u pravu si. ne "

    OdgovoriIzbriši
  6. Eto, Marsovka mi upropasti iluziju što se tiče krava :). A ja zamišljala neke tejanstvenije razloge.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zato što mali psi tehnički i nisu psi. Otprilike ko što i miđeti, patuljci jel, nisu ljudi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zašto ti se ide kad ne moraš nikamo, a ne ide kad moraš. Pronasla sam se definitivno :)))

    OdgovoriIzbriši
  9. K vragu sad mi se jedu kokice. A redoksi su obicno zbrajanje i oduzimanje :P

    OdgovoriIzbriši
  10. Hahaha, sta fali random razgovoru? Meni su bas fora iako ih ne zapocinjem...

    "ono,stari, to nije stvar osobnog misljenja" - heheh, zakon, to lik!

    OdgovoriIzbriši
  11. Sve al ovo za kravu ne podržavam, da mi nije mlijeka, ne znam na čemu bih živjela :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Gde si se setila svih tih pitanja :) I, jel si nasla neki odgovor?

    OdgovoriIzbriši
  13. ooooo, sad mi se jede pizza..Nikako bioskop bez kokica (a to je možda jedina situacija u kojoj pijem i coca colu, da ugođaj bude potpun. Kokice obavezne i u varijanti kućnog bioskopa...zato rezultat-kilogrami viška :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Hahaha, koja random lista. Genijalno.

    A da, ja koristim smajlića. Pogotovo tog.
    Jedno vrijeme sam odbijao koristiti smajlije, pa je 85% ljudi da se smrtno ljutim na njih.
    That's wording for you...

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja isto volim velike pse!! :)
    Nekako je tako veliki osecaj imati ih velike.Osecam se tako zastitnicki pored njih.Ustvari, ja trenutno nemam psa, ali sam kao dete imala dva velika kada smo ziveli u Hr.

    Draga hvala ti sto redovno posecujes moj blog.Ima te uvek u statistici!! :)

    OdgovoriIzbriši
  16. - o random razgovorima u liftu...služe da bi se skratilo putovanje ili svladao strah od akrofobije ili klaustrofobije...

    - o jednadžbama...pojma nemam...

    - o pizzi...ne ide bez pive...

    - o samokontroli (u mužjaka)...samokontrola je stanje u kojem obje glave zadrže isto agregatno stanje...

    - o velikima i malima...donekle mi je i jasno zašto ljudi naglašavaju da vole velike pse, ali mi nikako nije jasno, zašto naglašavaju da vole velike sise...čemu diskriminirati i šta rade s njima kada im trebaju velike...

    - o potrebi za pranjem...pravi muškarac se pere samo kad prelazi rijeku...

    - o misliš da si jako pametna...naravno...

    - o kinu i kokicama...kao i o pizzi...

    - o mužnji i motivu...eva je prva koja se sjetila pomusti kravu (dok je adam bio službeno odsutan)...motiv možemo samo naslućivati...

    - o noćnim bićima koja proždiru pa kasnije pobljuju i dlaku i sve, a znaju biti slatka...hm, nekoć sam poznavao neke od njih...

    - o muvingu...zašto ti se ide kad ne moraš nikamo, a ne ide kad moraš...zato jer si još uvijek normalan...

    - o umnjacima i čemu služe...umnjaci uopće ne služe, bar ne nama...

    - o alergijama...neke su doista izlječive...;)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi