Ja sam živa, a vi?

Nema me na blogu, ali čitam vas unatrag, jedino što nemam energije za komentiranje... Počela sam raditi (i dalje na zamjeni), pa dok se ne ufuram dani mi se sastoje od odlaska na posao, umiranja do odlaska doma, dolaska doma, pisanja priprema i padanja u krevet.

Trudim se što manje nervirati jer fuck it. Trudim se ugoditi si kako god znam, umijem i mogu jer whatever works. Pa možda uskoro i napišem nešto pametno...

Do tog pametnog posta mogu vam preporučiti film Searching for Sugar Man.
Film me oduševio, na trenutak vratio vjeru u ljude i pokazao kako smo istovremeno bitni i nebitni, povezani i otuđeni, kako život ne mora biti razvikan da bi bio izvanredan.

Dok me nema na blogu, i dalje me veseli...
Postojanje nečeg što se zove ukrasna kugla. Nije dobra za ništa, samo je ukrasna. A i to ne radi baš najbolje. You had one job...
Imenovanje stvari i nepoznatih osoba. Poigravanje umovima učenika. Iako su mogućnosti poprilično ograničene. 
I dalje se pitam...
Zašto sve više oblaka ima oblik penisa?
Kako bi bilo nekome darovati sliku obitelji i zadržati okvir? Moram li se navući na svaku pizdariju koja postoji? 
evo, kupila sam ti sliku obitelji...
Shvatila sam...
Imam premalo prstiju i vremena za sve lakove koje sam kupila. Ništa nije teže nego odlučiti kako nalakirati nokte. Sva sreća da su ljudi subjektivni, jer u suprotnom nijedan prosvjetni radnik ne bi imao djecu...


Primjedbe

  1. Zato sam ja prestala kupovati lakove za nokte, počeli su me izluđivati jer se nikako nisam mogla dogovoriti sama sa sobom koju boju želim. Priča je najčešće završavala tako da ne bi stavila nijednu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. novi posao! čestitam! svi smo umorni u zadnje vrijeme. mislim da nije samo do tebe, nego do ovog proljeća koje se premišlja zadnja tri mjeseca

    OdgovoriIzbriši
  3. Dala si mi ideju sta sledece da gledam tnx! :D javljam utiske

    OdgovoriIzbriši
  4. Kad gledam ladicu s lakovima osjecam se ko one zene koje stanu pred prepuni ormar i vriste kako nemaju sto za obuc XD A za posao, super da si nasla nesto bez obzira sto je zamjena, moja potraga se bome previse razduzila i jos nema nista dobro na vidiku :/

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam na poslu! Da potraje što dulje i da se osoba koju mijenjaš nikad ne vrati. Ali ne da umre ili nešto slično, već ono da skonta da ne želi da radi više taj posao jer si joj postavila previsoke standarde.
    I još manje sam živa nego ti :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hahahaha! Ma, samo polako. We're not going anywhere!

    OdgovoriIzbriši
  7. hahahaha prasmiješna si
    i krajnje kreativna moram priznat i maštovita
    ja sam bila u jednoj fazi gdje sam si branila takvo razmišljanje,pokušavajući ga usmjeriti na nešto korisno jer sve smo mi koje čitamo i pišemo blogove i radimo nešto kreatvno pune takvih razmišljanja, jednostavno u svemu vidimo polovične priče i nikad kraja :)
    tko zna gdje bi nam bio kraj da nas surova realnost ne zakoči svako malo
    drž se i pođi pisati više uskoro ;)



    http://babylovesfashion.blogspot.com/2013/04/protekla-dva-fashion-week-u-zagrebu.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Heh, ni ja nisam bolji ;)
    Al bas kak isiska kaze, neidemo nikuda :P na tvoju nesrecu ahaaha

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi