Hvala i znam

Ima nešto u čovjeku, da kad je dolje, da se dodatno sam kazni. Suludo poželi da ga nema, da sam sebe satre, da se baci na tlo i pošteno iscipelari, zatruje si tijelo onako kako mu je um zatrovan, da ga nestane. Možda je to stvar evolucije. Ili Nietzscheova filozofija zapisana u genima. Potreba da se kazniš zato što si slab. 

Svi smo mi morski psi, psine koje možda ne osjete krv na kilometre, ali osjete slabost da nam ni samima nije jasno kako. Slabost se kažnjava. Ona je loša. Volim slabost. Ja sam zahvalna što sam nekad slaba. Zahvalna sam što sam često slaba. Ima u meni neki vrag, neki inat, nešto. Nešto što kaže e, nećeš me zajebat. Nešto što ustaje onda kad svi odustaju. Nešto što se diže, nešto čemu nije teško ni malo ići četveronoške, ako će to značiti da ću biti stabilnija uskoro. Hodati kao što nikad prije nisam hodala. 
Treba biti zahvalan na svojoj borbi. Ako nisi borac, ako nisi radnik, ako ne padneš nekad da bi ustao jači, šta si? Opet, nekad je pametno odustati. Da možeš preusmjeriti energiju na ono što je bitno.
Zahvalna sam na  snovima koje već neko vrijeme zovem planovi. Zahvalna sam na onome što jesam i svemu što nisam. Gledam u petak ljude po gradu, i možda zvuči bahato, ali moj mi je život draži. Drago mi je da sam slobodnija od većine, drago mi je da sam došla do one točke u životu kad sam dovoljno zadovoljna da ne želim biti netko drugi, a opet dovoljno nezadovoljna da ne ostanem tu gdje jesam.

Drago mi je da nisam jedna od onih curica što nabadaju na štiklama dok im noge ne otpadnu od boli, drago mi je da nisam jedna od onih što hodaju napućenih usnica, koje se moraju konstantno nekome dokazivati, da bi se valjda dokazale same sebi. Drago mi je da nisam jedan od onih nesigurnih likova koji agresivno mjerkaju oko sebe i sve druge krive za vlastitu nesposobnost, a nisu dovoljno poduzetni da promijene nešto. Zahvalna sam što sam ono što jesam, i još zahvalnija što sam ok s tim. 
A evo što sam naučila...
 
Ponekad. 

 
I stani kad ti je dosta, prije nego postane previše. 

 
Ponekad ljudi žele da ih vidiš, ali ne znaju kako da to kažu. 

Uživajte u tjednu koji je pred vama. I dajte sve od sebe, jer ako se ne trošite, propadate uzalud.

Primjedbe

  1. sjajan post :D sto se slabosti tice, ipak smo u osnovi zivotinje, a u zivotinjskom svijetu se slabost kaznjava i najjaci opstaju, pa se slabost namirise podsvjesno

    OdgovoriIzbriši
  2. petkom, to jest na Hvala i znam dane, čitam neku drugu Bitchy. zamišljam te namsijanu, ptičice cvrkuću na prozoru, sunce se smije i ti tipkaš veselo sretne i pozitivne postove.
    onda dođe ponedjeljak i onda ptičice odu nekamo drugdje, valjda :)
    baš mi se sviđaju petkovni postovi:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan post! Samo sam klimala glavom dok sam citala.. slazem se u potpunosti sa napisanim!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehe, najsic, svidja mi se tvoje raspolzenje... Napokon.. #nemoj me ubit faca# ah, ma podrzavam!

    I hvala za bitchanje po stiklama, napucenim usnama I neprirodno isprcenima.. Zbljuv :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš mi je drago što si na dobrom mjestu u životu. Ostani tamo dugo dugo :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi