Zašto nitko ne bi trebao voljeti Supermana i drugi random osvrti

Mislim da svi znaju da neizmjerno, beskrajno, beskompromisno volim Batmana. Zapravo, Batman je jedini superjunak kojeg volim. Većina ostalih superjunaka ne ide u okvire onoga što sam ja spremna nazvati superjunakom. Za početak Superman.
Superman je najveći bulšit od svih superhero bulšita od početka vremena. Čak i ako ne preispitujem ovo Super (jer je to, ajmo reći, subjektivno...), ovo man nikako ne ide. Jer Superman nije jebeni čovjek. On je alien. On je s drugog planeta. I lako se tu kurčit Vidi me, ja letim, kad dolaziš s nekog mjesta na kojem svi lete. I na kojem su svi snažni. I imaju super vid. I sluh. I svašta. 
Njegov alter-ego Clark Kent, kao od brda odvaljeni šmokljan, zbunjeni, zalizani, nesposobni novinar samo pridonosi općem dojmu da kod Supermana ništa nije super. O loknici na čelu ovaj put čak neću...
Drugi lik iz stripa koji mi je neki dan dignuo tlak (gledala Watchmen) je Dr. Manhattan. Dr. Manhattan je šupak kakvog svijet nije vidio. Neki znanstvenik koji sam sebe sjebe i pretvori u Štrumpfa koji okolo hoda bez gaća, zadnji je koji treba biti snob. Ali vidi čuda, on je snob kojem ljudi u jednom trenutku toliko dosade da ode na Mars. Vrhunac preserancije.
On je sad nešto prefin da se više druži s ostalima, kad može vidjeti prošlost i budućnost, teleportirati sebe i druge, klonirati se i raznijeti čovjeka jednim pogledom. Misliš da si faca? E, pa nisi. Za početak, modrobradi, praktički si uzrokovao Hladni rat. Doveo do nuklearne katastrofe. I onda doveo indirektno do katastrofe. To što si "pristao" da budeš okrivljen za istu, kako bi se svijet ujedinio, jer ima kao istog neprijatelja, ne čini te boljim. Meni i dalje nije jasno što se nisi klonirao i poslao jednog sebe Rusima, pa da svi budu mirni i živi. Nego za šta točno koristiš svoje moći? Ti se kloniraš da možeš jebat i radit istovremeno. Stvarno svašta.
I za kraj, također ne volim bočice lakova za nokte koje izgledaju fensi, a zapravo su zakurac jer nakon jedne upotrebe izgledaju kao da si potrošio pola laka i svako sljedeće lakiranje traje sto godina jer moraš naginjati bočicu svake 3 sekunde. Taj koji je to dizajnirao (jer sumnjam da je bila žena, žene znaju kakav je to zajeb), spada u istu kategoriju sa Supermanom i gologuzim doktorom. Čestitam.

Primjedbe

  1. Hahaha, slatko sam se nasmejala. Ni ja ne volim supermena, a iskreno za ovog gologuzog nisam ni cula ranije..

    OdgovoriIzbriši
  2. Hihihii:) Lakomucenje..poznato :)
    I ja za ovog drugog nikad ne cuh..
    Navijam za Martija Misteriju i Ripa Kirbija (ako se oni uopste racunaju posto nemaju supermoci)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahaha baš se nasmija, hajde sve i nekako ali gologuzi doktor, hahahhah :P

    OdgovoriIzbriši
  4. grumph, šta znam...Supermen je ipak bio heroj mog ranog detinjstva...svaka Nova godina-serijal o Supermenu...Ok, jeste vanzemaljac bla bla, ali nije ni njemu lako...seti se pogubnog dejstva kriptonita ;)
    Moj jedini heroj i superheroj je Mali Princ! Eto, pa nek ide život :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I da, gosn Gologuzog ne poznajem, a kako videh nećemo se ni upoznati...nije mi u omiljenom koloru :D

      Izbriši
  5. Batman je najbolji, bez premca.
    I samo mala ispravka, Superman leti samo na Zemlji, na svojoj planeti je običan neleteći čovjek. Nešto u vezi naše atmosfere bla bla...
    Manhatann je sroljo, Rorschach FTW.
    I ako već nisi upoznaj se s Hellboyom, mislim da bi ti on odgovarao, http://www.imdb.com/title/tt0167190/.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mda, ali su svi kao on, to mi je nekako bila bit... hellboy mi je nekako meh.
      ne znam, valjda neki poremećaj imam kad volim samo batmana xD

      Izbriši
  6. Hhahaha, i ima malog pišu taj doktor :D

    OdgovoriIzbriši
  7. slažem se, Superman je zakurac.

    OdgovoriIzbriši
  8. Supermen nije ni zakurac! :D
    Umirem citajuci postove, genijalcu ludi! :*
    Prvu fotku oplakah... :')

    OdgovoriIzbriši
  9. I dont do superheroes -_- a za lakove, cije su ti bocice takve? ne pada mi na pamet nijedna takva da je imam

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi