Volim i ne volim 2.

Za one koji se ne sjećaju, 1. je bio ovo.

Volim tražiti stare pjesme koje imaju dirty stihove... Ne volim nove pjesme s dirty stihovima. Kao da danas ljudi nemaju mašte. Ni ukusa.
Volim debele dječje nogice i rukice. Ne volim ljude koji ne vole životinje. Ni one koji ne suosjećaju s njima.
Volim se smijati najblesavijim stvarima i smišljati još blesavije. Ne volim ljude koji sebe shvaćaju preozbiljno. Uvijek ih nešto ugrožava.
Volim nepismene, rukom pisane oglase. Oni su kao papirnati reality check. Ne volim što ih ljudi ne cijene dovoljno. Oni su etno blago ove države.
Volim čudnovate ljude. Oni  su začin svakom društvu. Ako niste čudni bar po nečem, ne računate se. Ne volim one što se silno trude biti prosječni i ostale uvlače u isto sivilo. Zavist je gadna stvar. Ne bavljenje vlastitim frustracijama isto.
Volim jesti zajedno. Ne volim kad se obrok odgodi radi nečeg. Nebitnog.
Volim one dovoljno hrabre da idu kontra struje, kad je to potrebno. Ne volim kad me pokušavaju uvjeriti u nešto argumentom koji počinje sa: Svi tako... To nije razlog.
Volim sanjare. Ne volim strah od snova. Tko se boji sanjati, boji se i živjeti. Iako ja svoje snove više ne zovem snovima...
Postali su namjere.

Primjedbe

  1. U mene se mater kad vidi bucmasto dijete rastopi kao šećer na kiši i samo me strijelja pogledom.
    Dobra pjesma :).
    Ima i ova http://www.youtube.com/watch?v=QCY50FKFyiQ
    Volim ove sminke gdje zvuk pucketa kao na gramofonskoj ploči.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. evo jedna i od mene takva , Dinah Washington " Long John blues" http://www.youtube.com/watch?v=DBOwgkMmlUc :D :D

      Izbriši
  2. namjere! to je to, to razlikuje sanjanja od cilja da ostvariš nešto

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja volim tvoje postove i riječi zbog kojih se smješkam. I što mi stvoriš slike u glavi. Ne volim puno toga.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovu pjesmu slusam po 100-ti put! <3

    OdgovoriIzbriši
  5. biči ti si moj kralj majke mi <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Pored tih ''prosječnih'' koji jedva čekaju da kažu za nekog/nešto da je čudno, ne volim ni one što stalno za sebe naglašavaju kako su čudni i guraju se u tu grupu jer kontaju da je to kul. Na silu čudni :D.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi