Kako složiti majicu u 5 sekundi i zašto me nije briga kako

Znate li kako složiti majicu za 5 sekundi? Osobno, mislim da netko to treba znati jedino i samo ako mu je posao slaganje majici i to samo ako radi na normu.
Ako zbrojimo sve sekunde koje sam i koje ću do kraja života baciti u vjetar jer meni treba oko 10 sekundi, stvara se dojam da sam to vrijeme mogla i pametnije iskoristiti. Postali smo društvo u kojem je sve potrebno obaviti vrlo brzo, pametno utrošiti vrijeme, kako bi nam ostalo više vremena za nešto drugo što ćemo isto tako obaviti jako brzo kako bi nam ostalo vremena za nešto treće što ćemo odraditi brzo kako bismo se mogli posvetiti nečem četvrtom...
Društvo nas uči da vrijeme iskoristimo pametno. Da ga ne bi nestalo. Kao da je to moguće. Dani su nam redovito prekratki. Što je poprilično glup izraz. Jer ako ćemo pravo, dan traje uvijek isto. Bez obzira na to koliko brzo nešto radimo i koliko toga obavimo.
Kad ste zadnji put uzeli vremena da udahnete i izdahnete? Samo da se podsjetite da ste živi... Da život nije rad na normu. I da vremenu treba dati vremena. Za sve.

Primjedbe

  1. nije život rad na normu, slažem se. dobro je tu u itamo protrest prioritete, da malo drugačije padnu (na pravo mjesto).može se:)

    OdgovoriIzbriši
  2. mogu da maznem nek gif? sjajno kao i uvek

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post, ravno u sridu, kao i uvijek! ;)
    Definitivno je potrebno s vremena na vrijeme zaustaviti se, dobro pogledati oko sebe, duboko udahnuti i usporiti, guštati u životu, a ne samo juriti i juriti za, u većini slučajeva, ne bitnim stvarima.

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj ova Hannah me pocela zivcirat, ali nebitno. Vrijeme, trudim se ne brinut previse o njemu, ali ipak sam svjesna njegovog prolaska jer znam da ga nemam neograniceno, a ipak bi htjela neke stvari napravit/prozivjet, mislim nista se nece dogodit ako ne napravim, ali bilo bi lijepo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. prva sezona je dobra, al drugu vise ni sama ne znam zasto gledam ocajna je, sve dobre stvari iz prve je spizdila

      Izbriši
  5. Kvalitetan post :)
    Dobro je podsjetiti ekipicu na to...

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja se trudim napraviti pauzu. Makar zatvorio oči na minutu i zaboravio sve. Nekad buljim u TV, nekad se pokrenem pa vježbam jogu, a nekad - iako prerijetko - sjednem i ne radim apsolutno ništa par minuta.

    OdgovoriIzbriši
  7. Gore je to što u slobodno vrijeme radim gluposti - tipa gledam TV, što je najgora moguća verzija. Tješim se da mi je to mozak na pašu, ali svi znamo da je totalni šrot. Ili još gore, čišćenje i spremanje, koje nikad ne završi i samo se vrti u krug. Ah, to vrijeme...

    OdgovoriIzbriši
  8. Udahni mir, izdahni nemir. To mi treba.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi