Hvala i znam

Ovaj sam tjedan zahvalna ne svemu što sam naučila. Volim te svoje epiphany momente. Moje osobne žaruljice. Svjetle u svim mogućim bojama, nekad samo titraju, nekad blješte, ali uvijek su kjut.
I onda ustanite i učinite nešto čudesno. Još bolje, budite čudesni.


Otvorite oči, ali osjećajte i svakim drugim osjetilom.


Živite svjesni toga da ste nezamjenjivi.
A ako mislite da niste nezamjenjivi, zašto živite tako?


Nitko ne kaže da je život lak, ali nije bome ni toliko težak.
Samo probajte ne umrijeti. Ostalo dođe samo po sebi.


Ako ne krenete nikad nećete stići.


Ako ne date sve od sebe, neće biti dovoljno.


Budite kreativni. Ako već igrate, dajte igri neku ljepotu.


Ali znajte koliko vrijedite. I nemojte se bojati tražiti da vam plate.

Na kraju, ovaj vikend, prisjetite se koliko ste daleko stigli i budite ponosni na sebe. Jer ako nećete vi, tko će?

Primjedbe

  1. Cute je post :) oduvijek sam volio onaj einsteinov ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ima ovdje puno pametnih recenica, stvarno bi ih trebalo pocet primjenivat :D

    OdgovoriIzbriši
  3. i ja obožavam te trenutke "otkrivenja". ili trenutke u kojima skužim kako sam sposobnija za neke stvari nego što sam mislila. jupiiii!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđa mi se kako su ti sve slike na engleskom. Meni je primjerice puno lakše izrazit osjećaje i misli na engleskom nego na hrvatskom. Zanimljivo je kako često zaboravimo na to da smo posebni i stopimo se s okolinom prihvaćajući vjerovanja, stavove i mišljenja većine jer je tako lakše. Tvoji postovi stvarno navedu čovjeka na razmišljanje :))

    OdgovoriIzbriši
  5. jesam ti već rekla da volim petkovne postove?
    druga stvar je što ih čitam ponedjeljkom:)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi