Hvala i znam

U petak mi se nije dalo pisati post, i zahvalna sam što ga nisam morala napisati. Imam ipak slobodnu volju, zar ne?  To je jedna od važnijih lekcija prošlog tjedna. Ništa se ne mora.

No, krenimo s onim na čemu sam zahvalna...

na svojoj fantastičnoj S. koja mi drži glavu iznad vode
kad bi me drugi najradije utopili

na svojim blogočet djevojkama, bez kojih bi mi dani bili pusti
na maženju i
paženju i

na "Ljubav je na selu" i ostalim treš emisijama
zbog kojih se osjećam baš dobro. da, toliko sam plitka.
piskaranju. malo što volim koliko oblikovati riječi
činjenici da se mogu izdići iznad malih, zatvorenih umova
jer... pa... super sam
i ne znam zašto da budem nešto posebno skromna...
A evo što sam naučila proteklih dana...



ako nam ne ide, nije krivo vrijeme... samo se nismo pripremili kako treba

Na kraju, želim vam ugodan, produktivan i sunčan tjedan prepun smijeha, počevši od danas!


P.S. također vam želim da uvijek pogodite kakva vam je obuća potrebna ;)

Primjedbe

  1. ženo ti ko da znaš šta da kažeš u pravo vrijeme! matere mi mile. blogočeterke te vole, ne moramo ti govorit :D :***

    OdgovoriIzbriši
  2. ionako više skoro pa ni ne proizvode obuću za kišu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pogodim poslije dva promašaja, znači noge vazda mokre :p.,
    Pizde FTW!

    OdgovoriIzbriši
  4. Pocela sam gledati Here comes honey boo boo... Osecam se inteligentno tako da znam kako ti je

    OdgovoriIzbriši
  5. Slutim neku priču iza zadnje rečenice :D To i "wear a sunscreen" bi trebale biti univerzalne istine!

    OdgovoriIzbriši
  6. jao ja bi da ovako predobro pisem kao netko na zadnjem gifu :D

    OdgovoriIzbriši
  7. You are fabulous! :3
    Spesl pizde su cista ljubav, cvijece i dobrota! <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Ljubav je na selu je NAJBOLJA! serija ikad. Toliko drame, napetosti, emocija! Ja nikad ništa ni blizu tome nisam pogledala!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi