Hvala bez znam

Hvala na Pokemonima. Sramotno me puno veseli kad moji ljubimci evoluiraju. Više nego što me sram da me netko u tramvaju vidi kako igram Pokemone. Totalno sam fulala profesiju. Trebala sam bit Pokemon trener.
Hvala i na dirty mindu, jer digglet ne bi bio ni upola toliko smiješan da mi je um... hm... čedniji?
Hvala na suncu. Jest da za nedjelju najavljuju snijeg, ali do tada... Sunceeeeeeeeeeeee!!!
Hvala što se po ne znam koji put pokazalo da vrijedim više od onog što mi se priznalo. Pa iako od toga i nemam neke prevelike koristi, jeeeeeeeeeeeeeeeej!!!

Hvala na kavi. Progurala me kroz nekoliko super dosadnih sati ovaj tjedan. (Btw, imam učenika koji sa sobom donosi termosicu kave i pijucka kavu čitav dan).
Hvala na blogochatu koji je netko (a nećemo reć tko, da se Misty ne uvrijedi) nazvao Pišo. Moje mi cure uvijek dignu raspoloženje ♥

Hvala na tome što imam dovoljno mozga da mi ne mogu prodati baš bilo kakvu demagogiju.
Hvala na Mistery Questu. Volim gledati taj pseudoznanstveni bulšit iako znam da nikad neće naći ništa, svejedno se nadam. Neki idu u crkvu da vide boga, ja gledam History Channel da vidim Bogfoota Bigfoota.
Hvala na onima koji su na mojoj strani. Čak i kad nisu.
Hvala na ljubavi.
Uživajte ovaj vikend. Traje samo dva dana...

Primjedbe

  1. Da je više sunca ovih dana, bila bih i ja zahvalna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Diggleta nikad više neću promatrati istim očima :).
    Ovo malo sunca me vratilo u život, izdržat će se i ovo malo snijega.
    Kako mi fali blogočat .(

    OdgovoriIzbriši
  3. da znaš da ti je divan post....malo topliji/sunčaniji nego inače :D A kod nas je pao sneg...šta pao? veeeejeeee!!!! :/

    OdgovoriIzbriši
  4. Sunce, i kafa - i ja sam zahvalna na tome :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Slazem se sa poslednjim komentarom.. kafa i sunce i ja sam presretna :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Termosica kafe...pa, gdje mi je pamet bila?! Citava srednja bi bila daleko bolja. XD
    Nas Piso i Spesl Pizde <3!

    OdgovoriIzbriši
  7. digletiii digletiii digletiii :D
    i ja sam zavalna na blogočetu, na šankerima i koktelima. i rakiji od borovnice <3

    OdgovoriIzbriši
  8. ...nije bed, pokemone možeš igrati i u busu, zajebi trajvan...;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Taj učenik je zakon :D Baš me nasmijalo!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi