Dobre strane snijega

Vjerujem da vam već idu na živce gunđanja o tome kako je hladno i kako je snijeg vani i kako nikako da stigne pravo proljeće i blablabla. Pa rekoh, što ja, poznata po nadasve nadahnjujućim pozitivnim postovima, ne bih napisala jedan takav. Jedan o tome zašto je dobro da je vani snijeg i kako to vrijeme možete odlično iskoristiti.

Iako, naravno, razloga ima beskonačno mnogo, ja ću se suzdržati i navesti samo neke. One koji najviše idu u prilog snijegu.

Možete odjebati bilo koji prijedlog pod isprikom da je vani snijeg. Iskoristite ovo dok još možete. Teško da u srpnju možete odbiti kavu jer nije vrijeme nešto... Zaledio vam se auto. Ili je promet u kolapsu.
Ne znojite se. OK, možda su vam prsti poplavili na rukama i nogama, ali barem se ne osjetite. Možda zato jer vam se i nos zaledio?
Dok je zima imate valjan razlog da se tovite vrućim čokoladama, kakaom, keksima i sličnim. I da se ne mičete previše. Tko je vidio biti aktivan po ovom vremenu.
Mokra stopala. Ima li osjećaja koji se može usporediti s mokrim stopalima u čizmama koje bi trebale biti nepropusne? Uistinu, teško da to možete osjetiti ljeti. Uživajte dok traje to jedinstveno iskustvo.
Šmrklji. Ima li išta fascinantnije od šmrcanja čim nos promolite iz stana? I nije li to neopisivo seksi? Pa čitav niz romantičnih komedija nas uči da su crveni, šmrcavi nosevi poželjni i slatki? Nećete još dugo. Osim ako niste sretnici koji imaju neke proljetne alergije. Blago vama!
800 slojeva odjeće na sebi. Za ljubitelje kombiniranja. Uskoro ćete moći nositi samo 2-3 komada, od kojih pola otpada na donji veš. Dakle, kombinirajte dok još možete. (Ovo se ne odnosi na ljude koji i ljeti nose vunene kape ležerno nataknute na pola glave.)
Ništa nije zabavnije od igre skrivača. Znate ono kad se poput ninje na prstima šuljate do vrata i kroz špijunku gledate predstavnika stanara kako nervozno cupka ispred jer je danas vaš red za čišćenje snijega oko zgrade. Adrenalin, zadržavanje daha, opasnost... Neprocjenjivo.
Scene probijanja kroz mećavu kao da ste lik iz Doktora Živaga. Čista romantika. Jebeš ljeto, ovo je prava stvar, epska priča.

Primjedbe

  1. Ovo kao da sam ja pisala :))))))))))))))
    Jel' nam shef omiljeni bloger?

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahaha,eto ja sam sretnik sa alergijom ;)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Em! Prekrasna ti je nova avatar fotka!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Pizdim na snijeg, ali imam dobar alibi dane mrdam iz kuće i zapravo mi dobro ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Bem mu trunje. mrzim ga iz svih nabrojanih razloai milion drugih.

    OdgovoriIzbriši
  6. Haha,a dugo sam vjerovao da si pesimist :P
    sad me nemozes licemjerno optuzivati za optimizam ;)

    Dobar...nadodao bi da jedino po snjegu ne izgledas cudno kada skaces preko ruba kolnika..jedno metar dva od zebre :D hehe

    OdgovoriIzbriši
  7. Ahahaha! Pogotovo zbog ovih 800 slojeva! :D

    OdgovoriIzbriši
  8. E neka si objasnila :) I jeste, bolje ledko nego znojko!

    OdgovoriIzbriši
  9. Divno, sve si pokrila :D Iako mi se kak si krenula činilo da će bit neki pozitivan post bez veselja :D

    OdgovoriIzbriši
  10. U skoro cetvrtom mjesecu sam spomen snijega mi dize kosu na glavi, kamoli ovih dana kad sam bila prisiljena izac iz kuce i obavit neodgodive stvari :gunjdalo:

    OdgovoriIzbriši
  11. O daaa, mokre noge i šmrklji + upaljeni sinusi. Ma ku'š bolje! Ja stvarno ne kužim što su svi namrgođeni ovih dana! :D

    OdgovoriIzbriši
  12. hahahha :D sve stoji! ovo sa skrivanjem od predstavnika stanara je naj :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi