Apokalipsa danas

Malčice sam zanemarila blog. Ili mi je previše toga na pameti, ili premalo. Znam se zabuljiti u ekran u silnoj želji da nešto napišem. Natipkam dva reda i stanem... Jer ne znam što bih dalje ni što sam uopće htjela reći.

Pa možda da vam dam sažetak onoga što mi šeće mislima u zadnje vrijeme...
1. rupe. Otvorilo se u Drnišu, Čakovcu, Lovranu, Zadru, Imotskom. Ljudi upadaju u rupe na dnevnoj bazi. Eno, negdje u SAD-u neki jadnik upao u rupu zajedno s krevetom i još ga nisu našli. Možda već Kinezima objašnjava odakle je stigao. Toliko smo iscrpili ovu jadnu Zemlju da nije ni čudno da se urušava. I svi nekako šute o tome. Što me dovodi do zaključka da se možda događa i nešto gore... ~themesong~
2. apokalipsa. Ljudi uvijek nekako misle da smak svijeta znači da sve nestane odjednom. Prošao 21. prosinca 2012. i ono malo budala što se nadalo nekoj akciji, ostalo razočarano. S druge strane, evo, Španjolska ima više nezaposlenih nego što Hrvatska ima stanovnika (čak i kad ubrojite mrtve i dijasporu), Obama ne zna kud će od jada, Grčka je odavno propala, a Italiju preuzeo klaun. Pa sad mi recite da ovo nije apokalipsa.
3. Tumblr. Neću imenovati, ali netko me gurnuo preko ruba. Što bi rekla moja majka, teško žabu u vodu natjerat. Navukla sam se. Svaki novi način gubljenja vremena draži mi je od starog. Jebiga.
4. Insult milions. Kad ste prelijeni da uvrijedite nekog pošteno, pošaljite mu link. Uvrede su upravo nevjerojatne. Jučer sam refreshala svako malo i smijala se uvredama na svoj račun. Onaj mazohist šta čuči u meni bio je u ekstazi.
5. Ne mogu odlučiti je li mi draža ona stara verzija mejkapa, narančasti puder+sedefasti rozi ruž, ili ova nova verzija koju su krenule nosat, narančasti puder+kričavo narančasti ruž. Rezultati su upravo nevjerojatni. Još ako je vrat sasvim druge boje, ja garantirano neću skidati pogled. Seriously, toliko je već rečeno o užasima šminke, a ovih djevojčura šta se ne znaju namazat pošteno je sve više i više.
Neki dan sam u tramvaju brojala loše našminkane žene. Od onih šta im oči izgledaju kao da im je netko zgnječio stonoge na kapcima, preko onih kojima zbog već pogrešno stavljenog pudera glava izgleda presađeno, do onih koje imaju tuš oko cijelog oka i malo razmrvljen do nosa. I ima ih previše. Ne znam kako izgledaju bez šminke, ali ne mogu izgledati gore nego sa šminkom. Odlučim onda naći lijepu osobu. I nađem neku djevojku, predivne crte lica, bez žbuke na koži, decentno našminkana. Razveselilo me nekako. Onda se skroz okrenula prema meni i otkrila jezivo počupane obrve.
Ozbiljno, šta si to ljudi rade?! Probude li se jedno jutro i pomisle, prelijepa sam, ajde da se unakazim nekako!
6. Hipsteri. Ne mogu reći da im je stil a priori loš, ali mogu reći da ne razumijem zašto ovi domaći hipsteri nužno izgledaju kao da se nisu prali dva tjedna. Vidim danas jednog, čudnovate hlače, jakna iz sedamdesetih, jedino novo i bez fleka na njemu je bio nikon fotoaparat oko vrata. Čovjek je išao po kruh u pekaru. Čemu fotoaparat? Ako vidiš neku posebno fotogeničnu buhtlu? Ne razumijem. Ali ne isključujem da je problem u meni.
7. radila sam prošli tjedan. Gledam tu klinčadiju, i sanjam najveće morone od prije par generacija. Ti sad djeluju super inteligentno. Uđeš u razred a pred tobom 25 tupavih klinaca i svaki posebno mora pitati hoću li ga pustit doma. Bilo mi na vrhu jezika, Koju si pičku materinu uopće dolazio? Sve mi se čini da više nisam za ovaj posao. Krpaš, krpaš, a sustav nam ne valja. Kao da stavljaš fasadu na kuću sagrađenu na pijesku i to sa trulim temeljima. Jebeš to.
Pita me tako jedan učenik, Hoćemo li dobit 5 ako budemo aktivni na satu?
Ne, odgovorim, ali ćete dobit 1 ako ne budete.
To nije fer, javlja se drugi učenik.
Život nije fer, bolje da se naviknete.
Gledam na to kao na neku životnu lekciju. Jesam li im lagala? Nisam. Pa ako i jesam najgori pedagog na svijetu, ja sam ih nešto naučila. Nego... Opet me čudi to muško ponašanje. Što ih više nagaziš, to su ti privrženiji. Nevjerojatno. Barem tako funkcioniraju u većim grupama.

Sad ide ono kad mi vi kažete kako sam u krivu... Ali nema veze. Jer:

Primjedbe

  1. Netko treba dati ideju hipsterima da idu slikat te rupe i spoji se ugodno s korisnim...

    OdgovoriIzbriši
  2. Nope.. nisi u krivu. Tako je, kako je, blago nama :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti uvijek govoris istinu, moje prijateljice uvijek galame zbog mog puno tamnijeg pudera, ttako skupljam novac i kupim puno svjetliji, a do tad, mazem ovo , da ne bacam, i ako bolje da bacim, haah =/,
    ah da tumblr, odlicna stvar , posjeti me http://aminacatic.tumblr.com/ a ja tebe pratim =D haha

    OdgovoriIzbriši
  4. Odavno se ovako krasno ne nasmejah..:))))

    OdgovoriIzbriši
  5. slatko se ismejah :D
    Što se dece i prosvete uopšte tiče, totalno razumem...moje godine u prosveti se mogu opisati kao očaj i neizmerno čuđenje ljudskoj gluposti...i na žalost, ne mislim tu samo na decu i roditelje već i najvećim delom na kolege...kad bi te rupe gutale koga trebaju, nešto se mislim moglo bi se disati...il nek progutaju mene, eto, dobrovoljno se javljam!

    OdgovoriIzbriši
  6. Pucam paraf i pecat na ovaj post!

    OdgovoriIzbriši
  7. hahahha, umirem od smijeha na ovo!!
    Istina, što se tiče tupavih klinaca; svaki dan u školi se čudim šta sve hoda svijetom. I onda ljudi u krevetima upadaju u rupe... ja bih sve rupe napunila debilima oko sebe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahhahaha, a ja mislila da sam ja stroga :D

      Izbriši
  8. "Pita me tako jedan učenik, Hoćemo li dobit 5 ako budemo aktivni na satu?
    Ne, odgovorim, ali ćete dobit 1 ako ne budete.
    To nije fer, javlja se drugi učenik.
    Život nije fer, bolje da se naviknete."

    Hihoćem :D

    OdgovoriIzbriši
  9. U pravu si ženo, pogotovo što se muških tiče.

    OdgovoriIzbriši
  10. Woohoo! Apokalipsa! Inave neznam sta se dogadja u svijetu pa hvala na informaciji! Dal to znaci da cu imati vise slobodnih dana?
    A muski...i zenski, svi smo jednako banana
    . Ali da vas vise nisam cuo da serete po muskima jer ocito imate efektivan nacin protiv njih :P

    OdgovoriIzbriši
  11. Sasvim točno ovo za gaženje, mene raspizdi koliko je to istinito.

    A što se šminkanja tiče, uvijek i ja to radim po javnom prijevozu, gledam što to djevojke krivo rade i mislim si zašto se muškarci ne peru iza uha. Bude mi bar zanimljivo svaki put :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Što volim kad opsuješ... dijete sam kao ovi tvoji klinci u razredu, no, ja na dobre psovke izgovorene u pravo vrijeme otkidam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahhahahha, ajde, drago mi je da te zabavljam

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi