Valentinovo - how to survive

Ovako je bilo prošle godine. And...
... ovo je ove.
Valentinovo je, čini mi se, dan za koji mare samo single ljudi. Jer ih podsjeća na to da su single. I samo za njih ide ovaj post. Evo zašto biti sam na Valentinovo kicks ass!

1. Nemate planove koji se mogu izjaloviti. Nema očekivanja, nema razočaranja.
2. Nećete ubiti atmosferu odbijajući učiniti nešto, jer vas nitko ništa posebno neće ni tražiti.
3. Šanse da vas netko previše zaslini ravne su nuli. Osim ako nemate psa.
4. Shit won't happen...
5. Ne trebate nikoga impresionirati.
6. Možete se ne istuširati i smrdljivi prežderavati pred tv-om, bez grižnje savjesti i bez da to itko vidi. Ili možete složiti pjenušavu kupku i prežderavati se u kadi, bez da to itko vidi.
7. Nećete se posvađati oko neke sitnice s boljom polovicom i tako pokvariti dan koji bi trebao biti posvećen vama.
8. Možete s prijateljicom u kino gledati neki ženski film, ili napraviti filmski maraton feel good pičkastih filmova. I zabaviti se. Za razliku od većine parova, kojima će današnji dan biti dan iz pakla :P
9. Za razliku od vezanih ljudi, vi imate izbora kako provesti današnji dan.
10. Najbitnije od svega, vi danas možete provesti voleći jedinu osobu koju MORATE, da bi život imao smisla. Volite sebe. To je ključno. Ugodite si. Godit će vam :)

Onima koji pak imaju nekog sidekick-a u životu, nadam se da to cijenite. Jer svaki superhero je više super kad ima podršku.

Primjedbe

  1. hehe super post, slike su vrhunske :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Post od prošle godine.. "Zaljubljeni danas ne čitaju blogove."
    Ummm.. iznimka? :D

    Super post.. sviđa mi se ovo za sidekick-a :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahaha sliku pod 6 sam bas mislila stavit na fejs.

    OdgovoriIzbriši
  4. Dan kao i svaki drugi.. Preko dana imam dejt sa knjigom, a uvece sa jacom polovinom i nekom hranom koja goji i nije romanticna uopshte. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. dzabe ti sve,cim sam vidjela Zacha pukla se smijat...pa ovo za sidekick :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Poslah poruku Brki uz popratnu sliku (slika br. 3). XD
    Hehehehe! Morala sam.

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post. Meni isto Valentinovo i kad sam sama i kad sam u vezi. I bezveze je. :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Zadnji gif me dokrajčio hahaha :D

    OdgovoriIzbriši
  9. haha dosta dobar post! meni je valentinovo ni vrit ni mimo..bitno da je staroj ročkas i da ima kolača :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Hehe, nasic post. Bas kako treba, pravo po ps-u.
    Al ti bi trebala bit neka cinicarka, ili nemas svog partnera danas ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. prvi gif: hahaahahahhahahahaa!!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Haha, sve sve ali ove macke, ludilo.
    Ja sam lepo mom sidekick-u objasnila, mi nismo zaljubljeni, nema poklona i gluparija, idemo da jedemo nesto fino i to je to. iz topa je prihvatio i to naravno veoma cenim :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi