Užasna sam

Znam. Ne komentiram danima, onda vam nabacam komentare po postovima kao luđakinja koja je pala s Marsa. I čudim se svemu što sam propustila. Obećajem, potrudit ću se biti malo ažurnija...

Inače, shvatila sam da se družim s prekvalitetnim ljudima. Kako to mislim? Ovako... Ne možeš u potpunosti eliminirati budale. Tako da si prisiljen imati makar vrlo kratke razgovore s njima. U tim se razgovorima pogubim. Stojim/sjedim tako, usta poluotvorena, buljim kao tele i razmišljam koji k taj netko drugi priča. I zašto. Koji je smisao te debilane?!
Jedan od većih strahova u životu mi je da će mi slušalice crknut kad idem nekamo u nedjelju popodne i da ću morati proći cijeli grad slušajući tuđa laprdanja umjesto glazbe. A to bi moglo imati neke posljedice. Za druge.
Opet, neopisivo sam zahvalna što u životu imam te, nepobitno prekvalitetne ljude. Inače bih se mogla ubit. Ili prilagodit budalama. A to dođe na isto.

Primjedbe

  1. Nisi, ista sam ti takva.
    I slažem se s tobom za kvalitetne ljude, da ih nemam par oko sebe, čak i vas po blogovima, bojala bih se za svoje mentalno zdravlje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fakat, veliko hvala na kvalitetnim ljudima. Da nije njih...
    Samo nemoj da mi baterija/slusalice crkavaju usred voznje gradskim prevozom. Noes!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zadnji gif <3 a bez muzike se ne usudjujem izac iz stana, sto radi gusta sto radi raznoraznih prica

    OdgovoriIzbriši
  4. nisi užasna.
    samo te pritislo....drž se

    OdgovoriIzbriši
  5. imam istu fobiju od toga da će mi crknut ipod ili slušalice. osobito dok sam u busu ili tramu

    OdgovoriIzbriši
  6. Ni blizu uzasna :) al imas pravo za ljude, oni predobri ti jos I dodatno smanje toleranciju prema budalama, ali ja sam im zahvalan I na tome. Kvaliteta, ne kvanitet. A I time imas manje toga sto ce ti razvodniti ukupni dozivljaj ljudi :)

    OdgovoriIzbriši
  7. ma joj postoje nam svima ti neki prijatelji iz djetinjstva s kojim povremeno odemo na kavu i vidimo da nemamo ništa zajedničko,da mrziš njihov način izražavanja i da blebetaš gluposti čisto da nešto kažeš,ali jednostavno ne možeš ih izbaciti iz svog života jer bi ti falio jedan dio prošlosti a nekad me za njim tako uhvati sjeta.ako ti ovo ima smisla :)

    OdgovoriIzbriši
  8. budala se nikako riješiti, uvijek mora biti barem jedan da ti kvalitetno uspije uništit dan -.-

    OdgovoriIzbriši
  9. Rikavanje slušalica mi je jedna od najvećih noćnih mora. Svi ti ljudi! Njihove priče! Evo, srce mi preskače od same pomisli.

    OdgovoriIzbriši
  10. hahahahahahhaaaaa....sjajno...mislim sjajna sličica na kraju...dođe mi prečesto da odalamim ponekog...mislim mnoge da odalamim jaaaako jaaaaako, jezici da im poispadaju :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi