Prijavi šupka

Čekam sinoć tramvaj na Trgu, i promatram diskretno ljude. Ne što su mi u to doba posebno zanimljivi, nego što želim na vrijeme zapaziti ako je netko lud i pijan, pa da se odmaknem. I prođe ih tu nekoliko zanimljivih. Među njima zapazim i nekog čistača koji je pokupio smeće koje ljudi prelijeni da bace papir u koš, bacaju po podu. Svega 2-3 minute nakon njega do stanice se došeću neki balavci. On, douchebag sa zgeliranom kosom i seljački naherenom kapom, seljačkim tenisicama i seljačkim gardom, vuče noge kao da mu je cilj oštetiti pločnik. Ne znam kakva je bila ona. Očito ne posebno bistra čim se s njim druži. Kako bilo, nakon što je posrkao svoje gazirano piće, lik spusti papirnatu čašu na pod. I ostavi je tako.
Alo, seljačino, smeće je 3 (slovima: tri jebena) koraka od tebe. Odvuci te svoje atrofirane noge do kante za smeće. Ne mogu sad baš reći što me točno zasmetalo. On, smeće, činjenica da je čistač par minuta prije toga sve počistio, ili sve zajedno. Ali došlo mi je da ga klepnem onako po potiljku i izbijem mu kapu s glave, i onda ga još nogom nabijem u dupe kad se sagne da je podigne. Kad si već dolje, baci sok u kantu za smeće. Seljačino.
Danima razmišljam o šupcima. I pritom ne mislim na anatomiju. Mislim na ljude zbog kojih drugi plaču, samo zato jer su sebični, napuhani, egomanijaci, koji su sve to dobrim dijelom jer imaju nekog pored koga im prolazi. Žene su glupa stvorenja. Jesmo, da se ne lažemo. Glupe smo samo zato jer imamo tendenciju voljeti druge više nego sebe. Naivne smo tako. Odgojene smo tako. Živimo u uvjerenju da će se nekakva silna žrtva jednog dana isplatiti, da će se šupku otvoriti oči i on će vidjeti kakvo blago ima pored sebe. Nismo svjesne, da bi se šupku otvorile oči, netko mu treba pokazati kakav je šupak. I ovdje dolazimo do ideje. Telefon za dojave. Prijavi šupka. Dokaži da je netko šupak, i naša će se organizacija pozabaviti dotičnim. Ne bi li svijet tako bio ljepši? Vratimo društvu korektivnu ulogu.
Prijavite one koji ostavljaju smeće po podu, one kojima je problem poslat jedan sms dnevno ženi s kojom planiraju dijete, one koji misle da su centar svemira i zahtijevaju da ih tako tretirate, onima koji vas šamaraju lošom energijom, one koji vam spuštaju film, one koji traže sve, a ne bi dali ništa, one koji bezveze troše zrak, primitivce, šoviniste/fašiste/naciste...
I nemojte se ograničiti na spol. Ne želimo tu nekoga diskriminirati. Svatko zaslužuje našu pažnju :P
Ispuhala se. Odoh sad radit nešto konstruktivno. Vama preporučujem isto.

Primjedbe

  1. A ja u torbi imam smotuljak maramice od neki dan jer eto.. nije bilo koša u tramvaju. Super post!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je torba puna letaka, prospekata, maramica i ostalog smeća jer nisam tog trena vidjela koš u blizini. hahah

      Bravo Bitchy. I meni bi došlo da ga klepim po glavurdi.

      Izbriši
  2. A onda bi počele prozivke o isfrustriranim feministkinjama. :D Izgleda sad je običaj svalisti sve na feministkinje, pa vjerujem da ni ovdje stvari ne bi bolje prošle. :D
    Što je najgore, svi ti šupci i neće da skontaju da su šupci, čak i da im u lice kažeš našli bi ili izgovore za svoje ponašanje, ili ne bi nikad ni priznali da tu nešto nije uredu...

    OdgovoriIzbriši
  3. A najgori izgovor je: "Pa svi to rade, što bih ja bio/la budala da bacim u kantu?!"
    Ali, ima i onih koji ti uliju nadu da nije sve tako crno. Jedan dečko mi je bacio osmeh na lice - u bioskopu, dok smo svi čekali da uđemo u salu, on je stajao sa društvom i jeo kokice. Ispala mu je jedna kokica, on je odmah podigao i otišao da baci u kantu.
    There is hope for the human race.

    OdgovoriIzbriši
  4. ja sam za. ajmo ih prijavljivati. danas sam se šetala po parku, i dečko je ispred mene šetao cucka, mada je to možda prelagan izraz. on je žustro hodao (mladić) a pas nije stizao ni pomirisati travu. onda se pas olakšao, vlasnik je uredno ignorirao drek i nastavio vući cucka u "šetnju".

    OdgovoriIzbriši
  5. I know that feeling. Bude s vremena na vrijeme i finih primjeraka, ali nazalost supci preovladavaju. Mislim da je "Prijavi supka" odlicna ideja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Jesss! Ja sam za! Prijavit dušbegove koji puštaju glasno muziku, koji pijani bauljaju po tramvajima, seljačine sa smećem... Ahhh...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oooo, da, prijaviti ove kretene što ispuštaju neartikulisane zvuke (da ne kažem pevaju, jer nemaju veze sa pevanjem) u sred noći kad pošten svet pokušava da spava, mada sam to nekoliko puta i uradila - pozvala lepo policiju i oni došli i rasterali gamad. Ali, ne mogu to da radim svake noći. -_- A pandure boli uvo da noću patroliraju po gradu.

      Izbriši
  7. Yesssss, carice...ovo ti dođe bolje od lupanja pesnicama u džak (kakav bre anger menagment :D)
    Ja sam za to da se za dotične otvori stranica na FB, kao kod Amera kad izađe pedofil iz zatvora pa obaveste komšiluk da budu na oprezu! E, da se upozori javnost da šupci hodaju zemljom, molim lepo :)

    OdgovoriIzbriši
  8. ...i nadrkane sluzbenice.
    ...i "alooo mala" grupe likova na javnim povrsinama.
    ...i ljude koji pustaju pse navecer na rastrcavanje usred grada jer su prelijeni izvest ih u setnju :facepalm:

    OdgovoriIzbriši
  9. Potpisujem. I šerujem na sve moguće strane!

    OdgovoriIzbriši
  10. great blog! would you like to follow each other? let me know!

    OdgovoriIzbriši
  11. Bas to! Ma treba skupljat za njima...pa im iskrcat sve na krevet po noci kad nakupis dosta XD
    a vi zenske, sve to super ali niste glupe, bas to kako znate zavoljeti vas cini predivnima, a to sto muski to ne vide/cijene samo njih cini glupima.. Jesam sad feminist :P

    OdgovoriIzbriši
  12. Baš se u posljednje vrijeme konstantno susrećem sa kojekakvim Šupcima.
    Metode istrebljenja istih iz života jako dobro bi mi došle!

    OdgovoriIzbriši
  13. Podrzavam ovu liniju, cak ne moraju napravit nista po pitanju tih idiota, samo napravit listu koju sav ostatak normalnog svijeta treba izbjegavat, zene pogotovo.

    OdgovoriIzbriši
  14. već sam naveliko razvila tvoju ideju o vraćanju korektivne uloge društvu. Štoviše, ohrabrila Vijeće učitelja, pričala roditeljima, širila među kolegama! O da! A sad još i hot line za prijavit šupke!!! LOL!!!

    OdgovoriIzbriši
  15. E da postoji ta opcija, prijavi supka (ili supkinju, da budem korektna :P) bi mi bio na speed dialu :D!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi