O zalascima, izlascima i ponedjeljcima

Nikad me nisu impresionirali zalasci sunca. Ne vidim u njima neku posebnu ljepotu. Nazovite me plitkom, ali nije mi sunce koje zalazi nešto posebno lijepo. Naprotiv, deprimira me. Ima nešto u tom smiraju dana zbog čega mi dođe da ubijem sebe ili prvog do sebe. Ili onog do njega. Ili onu desno. I lijevo. Uglavnom, ne volim zalaske sunca.
Izlaske sunca, s druge strane volim. Ima nešto osvježavajuće u njima, pune me energijom, čistom pozitivom. Kao da sve što poželim, mogu. Simbol su početka, a ja volim početke. Ništa na ovom svijetu nije lijepo kao početak.
Uostalom, kraj je uvijek ružan. Početak je divan, ako je sredina solidna, smatrajte se sretnima.
Ponedjeljci u sebi imaju energiju izlaska. Početak tjedna, koji možda već u utorak postane jebomujamater tjedan, ali ponedjeljak je šansa. Šansa da ovaj tjedan ne budete šupci, da učinite nešto korisno za sebe i za druge, da učinite nekog sretnim, pa makar samo sebe.

Primjedbe

  1. Posladnja slicica! Ja ne volim ponedeljke, nedelje i nekako...

    OdgovoriIzbriši
  2. Volim srijede i četvrtke.. nedjelje ne. Svaka mi je dosadna i tmurna i lijena i bzvz. Svi se stalno žale na ponedjeljak, čudno je kad ga netko pohvali :D

    OdgovoriIzbriši
  3. ja volim i izlaske i zalaske...volim zapravo tu cikličnost, umiruje me (mada ume da deprimira beskrajna kružna putanja nekada).Nekako, postoji mir, izvesnost, smiraj i početak, i opet i opet...šta znam, to me nekad puni nadom. Volim sve što čovek nije uprljao, a zalaske i izlaske nije, oni su baš vanvremenski.
    A ponedeljke mrrrrzim...zbog posla, svakako....od kad je posao počeo da mi biva nemio, ponedeljci su mi postali pakao:(

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja volim i zalaske i izlaske al ima dana kad ne volim ni jedno ni drugo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja vise volim zalaske nego izlaske, zalasci su uvijek nekako vatreniji i zivopisniji, pogotovo na moru, bas mi je nekako dramaticno to sunce koje se utapa i nestaje, a i zalazak je samo pocetak noci, a ja sam nekako oduvijek nocna ptica

    OdgovoriIzbriši
  6. From dusk till dawn. To mi je omiljeni period. Pomalo sam Garfield tako da Mondays NO. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. ja nemam šta da kažem :( pogodila si u sridu!

    OdgovoriIzbriši
  8. Volim izlaske, jer kako kazes su pocetak dana, ali volim I zalaske, jer su pocetak noci :D kako god okrenes, meni je sve pocetak, ali istovremeno I kraj :P I nedjelje su uzasni dani... Moram 3 kvarta dalje I po rizle jer nista ne radi a moram se I ranije ustat ako ocu rucat taj dan jer oni ducani koji rade, rade skraceno..

    OdgovoriIzbriši
  9. Lijepe misli, možda počnem na ponedjeljke sada drukčije gledati:)

    OdgovoriIzbriši
  10. ja volim zalaske, sumiram dogadaje i pripremim se za novi dan :))

    http://tinkerbelllinsp.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. voli i zalaske i izlaske :) vjerojatno ljudi "pate" na zalaske jer ih češće ugledaju. malo tko danas se diže sa zorom :)
    ponedjeljke volim! jer su početak, kako i sama kažeš

    OdgovoriIzbriši
  12. Slažem se s tobom :) A slikica s kavom je dotakla soft spot :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Svidja mi se kako pises, kratko ali pravo u centar. Ja volim i izlaske i zalaske. A tacno je, svi bi trebali pocetkom nedelje da krenemo sa necim pozitivnim i tako ucinimo da nam cela nedelja bude lepsa i bogatija

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi