Na svoj nacin

Pričamo neki dan, blogočetujemo, što bi rekla Betmenka, kad iz nekih trolovskih pobuda, bacim ja njima link za pjesmu Pa to je krasno, E. Kiševića. Na stranu sad što ta pjesma nema veze s temom ovog posta. Na taj link, kad smo već krenule s nekim recitacijama, Betmenka dohvati drugi link, i tako link po link zapazim ja pjesmu koju nisam čula od srednje škole, još od vremena kad sam s najboljom prijateljicom vodila rat oko tih stihova. Radi se o ovoj:
Sad kad ste se sve propisno raznježile, da vam dam razlog da me kolektivno napadnete. Ta je pjesma meni oduvijek bila sinonim za glupu ženu. On joj ne zna reći da je voli, on dolazi kasno (ona ne smije pitati gdje je bio), on je slab pa se pravi jači, ALI ona vidi da je voli. Mislim ono, daj ne seri.
Pričam sa S., i spominje ona svoju sestru, koja je s druge strane sinonim za samostalnu i snažnu ženu, i govori kakve sve pametne stvari sestra kaže. I kaže, stvarno kaže. Ali ona govori iz pozicije voljene žene. A to je kao da netko stoji na rubu litice, s ful opremom za bungee jumping, s mrežom ispod sebe i čitavom ekipom instruktora, i govori nekom u bermudama i japankama "Skoči, lako je!". My point is, lako je skočit, kad znaš da će te netko dočekat.
Jer postoji samo jedna istina, a ta je ova: ne skačeš zato što deep down jako dobro znaš da te nitko neće uhvatit. A kad padneš i kad ti se nade i iluzije raskelje po tlu, nema natrag. Nema više samozavaravanja. Onda, hoćeš-nećeš, moraš pustit. A puštanje je, sigurna sam, najteža stvar na svijetu.

Primjedbe

  1. za pjesmu se potpuno slazem, ali cinjenica je isto tako da u danasnje vrijeme cure puno dopustaju. zelim reci da postoje cure koje su slabe jako i kad nadu nekoga misle da su nasli Boga, iako on od njih mozda radi budalu. tako je to, imam mnogo poznanika gdje je takva situacija kao u ovoj pjesmi.. :D

    super post :*

    http://tinkerbelllinsp.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Pf, ovaj post je baš ono što mi je trebalo. Da se dodatno sjebem.
    Ali, čru, čru...

    OdgovoriIzbriši
  3. Potpisujem tu pjesmu i dodajem ovu

    https://www.youtube.com/watch?v=DwBirf4BWew

    Da ih nalupaš po tim glupavim glavama. A ovo sa skakanjem s litice - zato ja i ne volim davat savjete jer se sjecam kak je meni bilo dok nisam nasla mog D i kad bi mi netko govorio ono - ma strpi se, naic ce pravi meni u glavi bi bilo well fuck you :D Al opet, ak nikad ne skocis neces nikad pasti na onog pravog :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Treba sacekati, no treba i skakati. A kad sta treba uarditi, "eeee deco to je vec druga prica" :) Nastavak u nekoj tamo drugoj epizodi. Kad si mozda vec i skocila, hihihihi

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja dugi niz godina tvrdim da je Dizni upropastio generacije devojčica/žena svojim lažima :) Molim lepo, zle maćehe, dobro pobeđuje i prinčevi na belom konju, kah kah...ahaaaa, kako da ne...Wake UP, girlssss!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. slažem se. bilo koja da je tema, oni koji govore iz pozicije sigurnosti i imanja, obično viču : pa skoči. lako je.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo mi je jedan od dražih tvojih postova :) Imam dijametralno suprotna iskustva s vezama i sve što si rekla stoji. Što je sve ljepše i lakše to sam ja pametnija. Ništa tim ne riskiram. A znala sam biti i najgora šupendara koliko me strah bilo da i jednom potezom ugrozim "imanje" njega najdivnijeg ikad kojeg je lagano bolio za mene. Meh.

    Za Gabicu se slažem, uvijek mi je to bila pjesma za ženice... Više volim Zdenku ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. U pravu si za pesmu, ja bih tom muskarcu iz pesme odgovorila sa Zdenkinim ja volim te kao konja hitom! :P

    OdgovoriIzbriši
  9. Zato sam ja za nas napravila nesto. Ces da vidis.

    OdgovoriIzbriši
  10. Da, i meni je puštanje bilo jedna od najtežih lekcija. Ali da se naučiti. Ja ne mislim da je lako, ali isto bih ti rekla da skočiš. Ako ti se skače.;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja nisam imala bas mnogo pameti pa sam skakala,sad sam starija i mudrija:)skacem Ali sigurna da ce me neko docekati,tamo dole.
    A pesma mi je uvek bila slika moje mame i njene generacije,oooh jadne te male zaljubljene zenice!

    OdgovoriIzbriši
  12. Imam iste dojmove o toj pjesmi i svim onim koje su na fazon - voli on mene, samo ne umije pokazati, ne umije reći.
    Kad te neko stvarno voli nema tih problema s manjkom dijela ili riječi. Sve između toga je samozavaravanje žena i što kažeš uljepšavanje nečega što je vjerovatno vrlo ružno i vrlo trulo. Jebeš to. :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Pa malo ćeš pjesama naći gdje je žena jaka, neovisna i kaže fuck you muškarcu, meni je takva uvijek bila i pjesma Mito bekrijo.
    Što se tiče veza, iskreno mogu reći da mi je drago što sam sad sretna i ne moram više da stojim na litici, a nastojala sam se i skakala par puta, i iako mi nekad fali taj let ono što me dočeka na dnu ne želim više prolaziti

    OdgovoriIzbriši
  14. Odličan post... Mislim ono, daj ne seri.
    no moraš uzeti u obzir da je ta pjesma iz drugih vremena kada žena je samo šutila i slušala muža.. danas to ne bi upalilo iskreno

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi