Još malo o meni...

... jer sam, kao, zanimljiva...
Sutra osvrt na stanovitu knjigu, a ako imate neke želje ili prijedlog za temu, ostavite komentar ovdje, kontaktirajte me putem maila ili na facebooku.

Primjedbe

  1. Neki dan sam opet gubila vrijeme na stranici s tim sličkama.. i hrpu sam opet pripremila :D
    Volim ovakve postove :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Hm moram neke od ovih stvari dodat na svoju listu :) Fora je ovako upoznavat ljude

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovih slicica nikad dosta. Koliko god da ih stavis, uvek previdis neku :))
    Ne znam sta se desava ali ja ne vidim tvoje nove postove..:(

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti si cool kako god okrenes zeno. Reall life and internet.

    OdgovoriIzbriši
  5. Morala sam da napravim slican post :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne mogu da vjerujem da mi je neko toliko sličan. Oči su mi bile pune suza kada sam pročitala "I miss my pet". :(

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi