Hvala i znam


Zahvalna sam danas na...
i najgore knjige služe svrsi. barem više cijeniš one dobre. a i sprd je podcijenjen.


smijehu, ljubavi, nadama i snovima...
kavi <3
izležavanju u kadi <3
eksperimentiranju u kuhinji i finoj papici

zagrljajima


A što sam naučila...


Možda samo da...
prvi korak je odluka da ne želiš biti ovdje gdje jesi. i da možeš mijenjati jedino sebe.

ljudi su divni, ako odabereš prave
život nije toliko težak, ako si hrabar
pa iako vremena uvijek ima, za neke stvari ipak može biti prekasno
sve počinje prvim, malim korakom... ako čekate idealne uvjete i sanjate velike promjene,
nikada nigdje nećete stići

Budite hrabri. Počnite danas.
Ako i ne uspije, tu je uvijek sutra...

Primjedbe

  1. Brokula tost izgleda zanimljivo. Here I sad it, I hope it's not too late...to get one? :P


    Al zadnji gif, najbolja :)

    samo tako nastavi, sve bolje I bolje izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sinoć sam ulovila sat u 22:22, jel' se to računa? o.O Inspirativan post. Treba mi takve motivacije ovih dana.

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj kako volim ove tvoje postove. Podsjete me kako je život lijep :D

    OdgovoriIzbriši
  4. a ja sam zahvalna na ovom postu :D malo inspiracije uvijek dobro dodje

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala! Trebalo mi je ovo http://1.bp.blogspot.com/-9EiAg72oYyY/URTa44QvNrI/AAAAAAAAM8Y/CkplOsvW-aM/s1600/tumblr_mgmoed9eEy1qz4d4bo1_500.jpg

    OdgovoriIzbriši
  6. O bože kako volim ove tvoje postove :) Uvijek mi dignu raspoleženje :) Ja sam zahvalna što čitam tvoj blog i što si ti takva kakva jesi :) ŠAljem ti brdo poljubaca :*

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovaj mi je baš nekako posebno drag i inspirativan :))

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi