Hvala i znam

Reče mi danas Dajdža da ga ništa nije tako nasmijalo kao saznanje da sam ja predavala etiku. Ne znam je li me to uvrijedio ili mi je dao kompliment. No, odlučujem da je danas dobar dan i da je to sigurno bio kompliment. Dakle, hvala Dajdža!
Postala sam sama sebi dosadna s ovim postovima, ali čini mi se da ih svi volite. Ili mi lažete... No, kažem, dobar je dan danas. Zaključujem da ih svi volite. Dakle, hvala i vama!
Dalje, hvala ljudima koji vole moje društvo. Nisam sigurna šta im je, ali definitivno sam zahvalna da im je.
Konačno je počela Ljubav je na selu, pa se BFF, S. i ja imamo čemu smijati. Odat ću vam tajnu: Misty je maher za oponašanje pojedinih farmera xD
Zahvalna sam i što sam konačno pročitala onaj šit od knjige, pa su mi se pojedine stanice u tijelu počele obnavljati. Zahvalna sam što imam s kim gledati treš filmove. I da ne bi ispalo da se sramim, ponosno izjavljujem da smo Lj. i ja gledali Dancing ninja. Film s Davidom Hasselhoffom. Sinhroniziran na ruski. Što za neupućene znači da jedan, jedini Rus u pozadini priča nešto na ruskom dok glumci pričaju nešto na engleskom.
Zahvalna sam na golubovima. Silno me vesele njihove guzice na ogradi mog balkona. Kao male, debele kokoši. Razlikujem 4 koja stalno dolaze. Imaju imena, naravno. I osobnosti. Sjajni su.
Zahvalna sam dalje na zagrljajima
 i poljupcima
i kavi
i glupiranju...
Možda nisam puno naučila, ali ove lekcije su jako bitne, vjerujte mi...
Prva,
stvari je važno nazvati pravim imenom.
Druga,
treba prestati pričati sranja. To treba bit, like, prva zapovijed. Također, potreban nam je Bullshit Man.
Ovaj vikend, nazovite stvari pravim imenom, prestanite pričati sranja i budite svoj superjunak.

Primjedbe

  1. bogmeš, post pun ljubavi. jel kod tebe već proljeće u zraku možda? ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Strava post, pogotovo se slazem za ovaj deo o glupiranju, toga nikad dosta...

    OdgovoriIzbriši
  3. So many targets...so little time! Ahahahhahaha! Extra! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. I pitaš što volimo ovakve postove. Pihh! <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja ću zbog vas početi da gledam tu Ljubav je na selu :p.
    Hvala tebi što pišeš!

    OdgovoriIzbriši
  6. I dalje odbijam pogledati Ljubav je na selu :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Haah,ovaj carl ti je opako smijesan :D
    ma volis I ti te postove :)
    hvala na smijehu!

    OdgovoriIzbriši
  8. etiku? zasto sam ja cijelo vrijeme mislila da predajes hrvatski ili engleski XD

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi