Hvala i znam

Za početak, imam jedan prijedlog za vas...
Na kraju godine imajte neku retrospektivu. Možda godina i nije onako loša, kako vam se u prvi mah činilo...

A ja sam ovaj tjedan zahvalna na...
i zahvalna sam svojim curama na razgovorima o knjigama...
jer su prepune zanimljivih citata...

Naučila sam (kao) nešto i ovaj tjedan...
ne osvrće mi se više
moram se češće sjetiti da sam i ja bitna
i spektakularna
i da imam cojones
spektakularna, kažem.

Za kraj vas ostavljam s uputama za sreću... Probajte se ovoga držati, ako nikako, onda bar za vikend...

Primjedbe

  1. ma kad pročitaš koju knjigu biće ti lakše... :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Cojones...do poda! Najvelicanstvenije cojones! You are fabulous! :D
    Samo knjige i nista vise. XD

    OdgovoriIzbriši
  3. ovo je baš dobar Hvala i znam!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zadnja stvar na 52 in 52 mi je započeti happy jar i baš danas i jesam :)

    OdgovoriIzbriši
  5. super post :))

    http://tinkerbelllinsp.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. e ovu teglicu ću si baš napraviti. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. i meni je tegla jaaaako privlačna ideja....mada sam krajnje nedosledna u svemu, verujem da bih ubrzo iz puke lenjosti zaboravila da je punim :(
    Saveti su super, samo me makice jbu 1.i 11...pa sam nešto mislila i 13 da ubodem ipak je dobar skor ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hehehe dopada mi se ovonedeljni Hvala i znam :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Definitivo bi se složila sa time da bih trebala više vremena posvetit sama sebi...djeca, partner, posao, a tebi jedino ostane kuhanje ručka, tuširanje i spavanje...ali opet si mislim, djeca su još mala ( 5 i 1 godina), šta ako propustim nešto bitno?

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi